Gå til innhold

Hvordan få sendt dokumentene raskest mulig til England?


Euphoria

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har noen dokumenter som jeg skulle sendt til England (de veier under en kilo). De bør helst sendes rekommandert så jeg vet at de har kommet frem. Er det noen her som har erfaring med dette? Hvilket firma bør jeg bruke for å sikre at de kommer frem i tide, og hvor lang tid bør jeg beregne? Jeg burde selvsagt spurt på posten, men der er det stengt nå, og det står ingen ting på nettsidene.

Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/brev-og-frimerker/rekommandert-brev

Fremsendingstid

I Norge: 2-3 virkedager. Europa: 3-5 virkedager til landets grense. Resten av verden: Inntil 11 virkedager til landets grense.

Fremsendingstiden innen det enkelte land kommer i tillegg. Dersom sendingen må tollebehandles, vil det påløpe ekstra tid.

Posten fungerer fint i England, så det skal ikke være noe problem å få papirene fram innen fristen går ut om du sender dem så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.mbe.no

:)

Edit: Kanskje jeg skal skrive mer enn dette. Jeg bruker Mailboxes ofte gjennom jobben. De hjelper meg å finne det billigste/kjappeste alternativet på kross av flere fraktselskaper.

Endret av Tirkes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og kan opplyse om at papirene kan sendes dagen før, og likevel være fremme før kl. 12 i England. Sååå lenge tør jeg ikke vente, men fantastisk at det lar seg gjøre! Var ikke så dyrt heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikser det meste. Snakker støtt og stadig med en som heter Mads der. Uansett hvor stressa jeg er, så stresser jeg heeeelt ned etter å ha snakket litt med Mads. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, var faktisk i kontakt med Mads jeg også, så da vet jeg at jeg er i gode hender. Bra service! Takk for tipset :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...