AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Har et par støvletter som jeg vedlig glad i. Dessverre har de blitt fulle av gjørme ettersom der jeg bor er det mye gjørme. Jeg har prøvd å få bort, men det forsvinner ikke..hvordan kan jeg få det bort?
Gjest Lille-pus Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Hva er de laget av ? Galtt skinn ? Semsket skinn ? Selskinn ? Syntetmateriale ? Og hva er det du har prøvd som ikke har virket ?
Neket Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Er de glatt skinn/kunststoff, vask dem med en fuktig klut og puss dem med skokrem. Er de semsket, så børst dem med en stiv børste (ikke hårbørste, isåfall en uten plastpigger)
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 glatt skinn, det er kun nederst de er skitne. der ved hælen og rundt..
Gjest Lille-pus Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Jeg ville tatt en godt fuktig klut og prøvd å tørke bort gjørmen (skylle kluten ofte). Så tørke med en tørr klut. Om det er ruglete hæler (rågummi) så kan vann og en stiv børste fungere fint. Tørke med tørr klut etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå