cha Skrevet 14. januar 2012 #1 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei:-) Ser det er mange oppskrifter på waldorfsalat. Har aldri laget dette, heller ikke smakt. Så, kan noen dele deres oppskrift? Tusen takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #2 Del Skrevet 14. januar 2012 Det aller, aller viktigste er å ha i nok waldorf. Det er faktisk mange som glemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Del Skrevet 14. januar 2012 Det aller, aller viktigste er å ha i nok waldorf. Det er faktisk mange som glemmer det. Enig. Og den bør være fersk, den tørkete er ikke så god synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 14. januar 2012 #4 Del Skrevet 14. januar 2012 Det aller, aller viktigste er å ha i nok waldorf. Det er faktisk mange som glemmer det. Hva er egentlig Waldorf? Elsker waldorf-salat men aner ikke hva som er i den, eller hvordan den lages:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 14. januar 2012 #5 Del Skrevet 14. januar 2012 pisket krem,majones,druer,ananas,epler,stangselleri og valnøtter. kan kryddre med salt og pepper om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #6 Del Skrevet 14. januar 2012 Hva er egentlig Waldorf? Elsker waldorf-salat men aner ikke hva som er i den, eller hvordan den lages:p Det er et hotell, og salaten er derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 14. januar 2012 #7 Del Skrevet 14. januar 2012 pisket krem,majones,druer,ananas,epler,stangselleri og valnøtter. kan kryddre med salt og pepper om du vil Jeg bruker revet sellerirot i stedet for stangselleri...men vet ikke hva som er "riktig". Har heller ikke ananas i. Ellers bruker jeg de samme ingrediensene, pluss at jeg smaksetter majones/kremblandingen med salt, pepper litt sukker og litt sitronsaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå