AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Vi har styra i lang tid, han har vel aldri vært helhjerta i det her, jeg var skikkelig forelska. Han har funnet seg en ny, vi har ikke snakka sammen på par måneder og nå tar han kontakt igjen. Kan han ikke bare la meg være i fred. Jeg er på god vei til å komme over han, til og med blitt interessert i en annen som jeg virkelig vil ha, også kommer han nå som lyn fra klar himmel og tar kontakt. FAEN! Vet ikke om jeg skal gidde å svare, for da er det vel igang igjen... Trengte bare en liten utblåsning.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Om du greier å la være å svare, så la være. Sitter litt i samme suppa selv...Men, jeg MÅ jo bare ta telefonen om han ringer og MÅ bare svare om han sender meg en melding....
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Jeg greier det enn så lenge. Men blir verre hvis han tar kontakt ikveld, når man har fått litt alkohol innabords HELVETE assa jeg orker ikke gå gjennom dette en gang til. Han har en negativ påvirkning på meg, har ihvertfall fått høre at jeg utstråler skjønnhet etter at vi var ferdig, og det av en som ikke vet noe om han.
Neket Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Slett nr hans, da er det vanskeligere å fylleringe/smse
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Det er slettet for lengst, men jeg husker det delvis desverre. Men jeg skal nok klare å ikke ta kontakt, er verre å avvise hvis han gjør det Får sørge for å ha en så fantastisk kveld at han ikke streifer tankene mine
Steinar40 Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Lar du deg utnytte så blir du utnytta. Så det er helt opp til deg selv. Som jo er positivt ihvertfall.
Gjest SemperFi Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Om du har Android mobil er det lett å blokkere personer, da slipper du telefonsamtalene og sms'er fra han. Funket fett for meg
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 hvordan skaffer man android semperfri? jeg har en jalla jalla mobil vet ikke om det funker på den.
Gjest SemperFi Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 hvordan skaffer man android semperfri? jeg har en jalla jalla mobil vet ikke om det funker på den. Ved å kjøpe en mobil som har Android operativsystem. Som iPhone har iOS operativsystem. :gjeiper: Da må du nok ha en ny mobil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå