ihl Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Har funnet den perfekte kjolen på jkdress.com, og etter å ha lest mye om denne siden har jeg for lenge siden bestemt meg for å prøve å bestille derfra. I utgangspunktet trodde jeg at jeg kom til å ha god tid på meg, men nå har vi bestemt oss for å ha bryllup og dåp samtidig ca midt i mars.. og jeg er redd for at kjolen ikke skal komme i tide?! Med hurtiglevering står det 9-15 dager men det er jo kinesisk nyttår ca nå og da har vel de lang ferie?! Noen med erfaring rundt dette?
Thyfire Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Skriv en mail til de å få bekreftet at de kan hurtig levere Husk at det er produksjonstid i tillegg til leveringstiden.
Amens Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Jeg bestilte en kjole fra DHgate.com den 6.desember og den er på vei i posten nå. Ble sendt for en uke siden altså. Jeg valgte den bililgste leveransen, men det er vel mulig å få den sendt med fed ex og slikt som er litt raskere. Det varierer litt, men det er ikke uvanlig med en uke med fri i Kina rundt deres nyttår, men jeg tror den offesielle feiringen tar cirka tre dager.
ihl Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2012 Sendte mail og de kunne ha kjolen ferdig til i midten av Februar.. bestilte i går, med hurtig levering! Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå