Gjest Corto Maltese Skrevet 14. januar 2012 #21 Skrevet 14. januar 2012 Bare si nei når hun vil ha sex. Eller mangler du evnen til selv kontrol ?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #22 Skrevet 14. januar 2012 Legg deg på magen og nekt dama di pikk når hun vil.Har du lyst men ikke får noe,kan du ta deg en runk ved siden av henne. Når hun skjønner at det ikke bare er hun som bestemmer,blir det garantert bedre.Stå på krava selvom pikken står. Helt enig! Løsningen er å gi tilbake med samme mynt.
Akcent Skrevet 14. januar 2012 #23 Skrevet 14. januar 2012 Et lite tankekors til damer: - Hvis du bruker sex-nekt for å skaffe deg makt over mannen din, og plutselig oppdager at han er utro mot deg, kan du da gi ham all skylda og dumpe han sånn helt uten videre, med god samvittighet etterpå? Er ikke det litt av betingelsen for at en mann skal være tro mot ei dame, at hun faktisk lar ham ha sex med henne? Eller har ikke menn noen rettigheter i senga i det hele tatt? Jeg mener: Hvis du krever at det skal være deg mannen din har sex med, og ingen andre, så må du jo sørge for at han har et reelt sex-tilbud hos deg også. Ellers vil aldri forholdet fungere. Jeg sier ikke at ei dame alltid skal si ja, men hvis hun sier nei altfor altfor ofte over lengre tid, så er hun vel egentlig litt slem... eller er jeg urimelig? Jeg ser her bort fra religiøse standpunkter om sex før ekteskap og slike ting.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #24 Skrevet 14. januar 2012 Et lite tankekors til damer: - Hvis du bruker sex-nekt for å skaffe deg makt over mannen din, og plutselig oppdager at han er utro mot deg, kan du da gi ham all skylda og dumpe han sånn helt uten videre, med god samvittighet etterpå? Er ikke det litt av betingelsen for at en mann skal være tro mot ei dame, at hun faktisk lar ham ha sex med henne? Eller har ikke menn noen rettigheter i senga i det hele tatt? Jeg mener: Hvis du krever at det skal være deg mannen din har sex med, og ingen andre, så må du jo sørge for at han har et reelt sex-tilbud hos deg også. Ellers vil aldri forholdet fungere. Jeg sier ikke at ei dame alltid skal si ja, men hvis hun sier nei altfor altfor ofte over lengre tid, så er hun vel egentlig litt slem... eller er jeg urimelig? Jeg ser her bort fra religiøse standpunkter om sex før ekteskap og slike ting. I så fall går jo dette motsatt vei og. Dvs om mannen f.eks sliter med å få ereksjon, kan da en kvinne gå og finne seg en annen ståpikk og humpe på? Sexnekt er uansett i alle tilfeller en primitiv "løsning", enten det er mannen eller kvinnen som praktiserer det. Jeg vil tro en konstruktiv samtale vil være langt mer hensiktsmessig.
Akcent Skrevet 14. januar 2012 #25 Skrevet 14. januar 2012 I så fall går jo dette motsatt vei og. Dvs om mannen f.eks sliter med å få ereksjon, kan da en kvinne gå og finne seg en annen ståpikk og humpe på? Sexnekt er uansett i alle tilfeller en primitiv "løsning", enten det er mannen eller kvinnen som praktiserer det. Jeg vil tro en konstruktiv samtale vil være langt mer hensiktsmessig. Hehe. Jeg ser også bort fra eventuelle fysiske dysfunksjoner og slikt da. Det jeg mente er heller hvis man "nekter bare for å nekte", sånn at man alltid får viljen sin ellers i samlivet.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #26 Skrevet 15. januar 2012 I går kveld koste jeg på kona mi,strøyk hun i skrittet utenpå trusa.Dyttet bort hånda mi og sa surt nei. Våknet i morges av at kona hadde hånda nedi bokseren min og runket meg. Ble ganske iritert og fjernet hånda hennes,men hun tok den nedi bokseren igjen. Ikke tull sånn da,jeg er er kåt og vil knulle var svaret jeg fikk. Jeg sto opp og kona ble skikkelig sur. Nok et eksempel på at damene tror bestemmer tidspunktet for sex helt alene. Dette kaller jeg nærmest voldtekt
Gjest Bandit Skrevet 15. januar 2012 #27 Skrevet 15. januar 2012 I går kveld koste jeg på kona mi,strøyk hun i skrittet utenpå trusa.Dyttet bort hånda mi og sa surt nei. Våknet i morges av at kona hadde hånda nedi bokseren min og runket meg. Ble ganske iritert og fjernet hånda hennes,men hun tok den nedi bokseren igjen. Ikke tull sånn da,jeg er er kåt og vil knulle var svaret jeg fikk. Jeg sto opp og kona ble skikkelig sur. Nok et eksempel på at damene tror bestemmer tidspunktet for sex helt alene. Dette kaller jeg nærmest voldtekt Hun er nok frustrert fordi du er i ferd med å ta makta fra henne.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #28 Skrevet 15. januar 2012 I går kveld koste jeg på kona mi,strøyk hun i skrittet utenpå trusa.Dyttet bort hånda mi og sa surt nei. Våknet i morges av at kona hadde hånda nedi bokseren min og runket meg. Ble ganske iritert og fjernet hånda hennes,men hun tok den nedi bokseren igjen. Ikke tull sånn da,jeg er er kåt og vil knulle var svaret jeg fikk. Jeg sto opp og kona ble skikkelig sur. Nok et eksempel på at damene tror bestemmer tidspunktet for sex helt alene. Dette kaller jeg nærmest voldtekt Hun høres særdeles lite forståelsesfull ut, og ikke rent lite egoistisk... Har du forsøkt å snakke med henne om hvordan du opplever dette? Eller benytter dere dere begge av manipulasjonsmetoder og trass? Dere kommer aldri til å få løst dette med mindre dere snakker skikkelig sammen, etablerer noen grenser, definerer problemene og finner ut av hvordan dere skal løse dette. Et manipulativt maktspill vil kun være destruktivt, og om det er slik du har planlagt å "løse" problemet er det kanskje mindre frustrerende for dere begge om dere bare avslutter forholdet med én gang.
Pialill Skrevet 15. januar 2012 #29 Skrevet 15. januar 2012 Det er vel et fåtall av kvinner som holder på sånn som dette, håper jeg i hvertfall! Jeg kan vel bare snakke for meg selv, men hadde en mann prøvd seg på noe sånt som dette hadde han vært ute innen dagen va omme. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har sagt nei til sex fra en kjæreste kanskje du burde finne deg en dame med like høye drifter som deg selv? om ikke bør du stå på kravene og gi tilbake med samme mynt. Det blir nok lite sex på deg en periode, men det endelige resualtatet blir forhåpentligvis bedre når hun skjønner hva hun holder på med 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #30 Skrevet 15. januar 2012 Jeg var en av dem som sa nei 98% av gangene de siste årene i ekteskapet. Jeg hadde overhodet ikke lyst, det bød meg rett og slett imot, men innimellom gjennomførte jeg det for å bli fri maset en dag eller to. Han tente meg ikke på noe vis, men det var det heller ingen andre som gjorde. Jeg trodde seriøst at jeg var aseksuell. Så fant jeg en ny etter bruddet. Han tenner meg bare jeg tenker på ham, og fordi om vi nettopp har hatt en runde så er det nok at han stryker på meg så er jeg klar for en ny runde. Jeg nyter det, for jeg vet absolutt hva alternativet er. Det er mulig det virker for dere som vi kvinnene sitter med "makta" Men mye av den makta kan dere ta tilbake om dere lærer dere å tenne kvinnen dere vil ha. To klyp i puppen og en sveip over musa er sjelden nok til å tenne en kvinne. BRUK TID
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #31 Skrevet 15. januar 2012 Typisk damer. Klår vi gutter i trusa på ei dame som ikke vil,ropes det voldtekt med en gang. Hvis damer klår i trusa vår mens vi sover er det helt ok. Hvorfor er det slik at den med fitte har alle rettigheter på sin side?
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #32 Skrevet 15. januar 2012 Typisk damer. Klår vi gutter i trusa på ei dame som ikke vil,ropes det voldtekt med en gang. Hvis damer klår i trusa vår mens vi sover er det helt ok. Hvorfor er det slik at den med fitte har alle rettigheter på sin side? Muligens fordi folk er for tjukke i hodet til faktisk å kommunisere med hverandre? Problemstillingen du nevner har en enkel løsning, snakke sammen, bli enig om hvor grensene går og respektere det. Problem løst. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #33 Skrevet 15. januar 2012 Hvorfor er det greit at jenter klår mot guttens vilje men ikke omvendt.Er jenter mere verdt enn gutter?
ssecret Skrevet 15. januar 2012 #34 Skrevet 15. januar 2012 Hva mener du når du sier du spør om sex? Gutter har en tendens til å kalle "intens masing" for "å spørre" når det kommer til sex..
Pialill Skrevet 15. januar 2012 #35 Skrevet 15. januar 2012 Hvorfor er det greit at jenter klår mot guttens vilje men ikke omvendt.Er jenter mere verdt enn gutter? Hvem har sagt det? Klår jeg på en mann mens han sover er det mer enn greit at han klår på meg når jeg sover. Alle jenter har ikke samme oppfatning som dama til TS skjønner du
Eudyptula Skrevet 16. januar 2012 #36 Skrevet 16. januar 2012 Hvorfor er det greit at jenter klår mot guttens vilje men ikke omvendt.Er jenter mere verdt enn gutter? Det er da ikke greit!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #37 Skrevet 16. januar 2012 Er nokk værre når gutten klår.Da er det voldtekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå