Gå til innhold

Sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det alltid jentene som skal bestemme når det blir sex.Har prøvd meg på kjæresten mange ganger.Koser og stryker, men noen ganger blir hun bare sur og dytter meg vekk.Vil ikke elske nå, er svaret jeg får!

Hviss hun prøver seg på meg og jeg ikke vil,blir hun veldig sur på meg.

Har opplevd det med flere partnere.Hvorfor er det slik at jentene skal pule akkurat når de vil,mens vi gutter må vente til dama vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare innse det, det er kvinnen som sitter med makta ;D

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Blir du flink nok til å tenne henne, kan du få sex når du vil.

• Liker 6
Gjest Rastl0s
Skrevet

Gjør det samme tilbake?

Leser stadig tråder om at damer skal late som de ikke vil om de ikke har fått viljen sin osv...

For å si det sånn da. Man er ikke sammen med dama for mus, og om dama tror at musa er så forbanna hellig tar hu feil.

Skrevet

Du har lyst oftere enn henne? Ellers er det jo slik at du også har lov til å si nei om du ikke har lyst da.

Blir hun sur eller bruker sex-nekt for å få makt over deg? Be henne skjerpe seg eller finn en annen som oppfører seg som folk.

• Liker 3
Skrevet

Kvinner tror dem bestemmer når det er tid for sex

Skrevet

Det er vell heller sånn at du har oftere lyst enn henne, og da blir man avvist oftere.

Det er sånn her i huset og, begge veier egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Du har lyst oftere enn henne? Ellers er det jo slik at du også har lov til å si nei om du ikke har lyst da.

Blir hun sur eller bruker sex-nekt for å få makt over deg? Be henne skjerpe seg eller finn en annen som oppfører seg som folk.

Enig med deg :filer:

Skrevet

Enig i denne. Har vært i et par forhold for mye som er slik.

Skrevet

Du kan väl säga nej om du inte vill pule?? Klart hon kan bli sur, men det verkar ju du också vara (annars skulle du inte posta inlägget). Hur talar du om för henne att du inte vill pule och varför tror du att hon blir sur? Hur reagerar du när hon säger nej?

Skrevet

Hun maser masse om hvorfor jeg ikke vil,jeg er jo kåt sier hun.Klår på meg for å få meg kåt,noe som ofte skjer.Snakker nesten ikke til meg på lenge hvis hun ikke får pikk akkurat når det passer.

Hvis gutter gjør det samme er det overgrep.Hvorfor er det alltid den med fitte som bestemmer?

Skrevet

Hun maser masse om hvorfor jeg ikke vil,jeg er jo kåt sier hun.Klår på meg for å få meg kåt,noe som ofte skjer.Snakker nesten ikke til meg på lenge hvis hun ikke får pikk akkurat når det passer.

Hvis gutter gjør det samme er det overgrep.Hvorfor er det alltid den med fitte som bestemmer?

Enkel matte: vi har fitte - dere har ikke :biggrin:

• Liker 5
Skrevet

Fordi du lar henne behandle deg som en tøffel med kuk. Hva gjør du når hun ikke snakker til deg fordi hun ikke får sex? Tigger og kryper? Slutt med sutringa og få deg litt selvrespekt mann!

• Liker 4
Skrevet

Forde damer har rett til å bestemme over egen kropp og takke nei til ufrivillig sex. Hadde de ikke hatt det, hadde du jo utsatt henne for overgrep & voldtekt ? Noe som er fysisk vondt og skadelig for en kvinne. Og det vil du vell ikke ?

Begge kjønn har rett til å takke nei til sex. Kvinner sier oftere nei forde de ofte har mindre sexlyst enn menn generelt. MEN - dette er individuelt også. Jeg har vært sammen med menn som har sterkere sexlyst enn meg selv i tidlig ungdomsår/ yngre alder.

Men da jeg selv ble eldre, fikk jeg plutselig extremt mye mer sexlyst og større enn enkelte menn har. Senere hadde jeg en mannlig kjæreste med litt lavere sexlyst enn meg selv. Men likevell matchet vi bra. Vi hadde mye mye sex. Men jeg tror han strakk seg for min del. Og stilte mye opp for min del når jeg hadde lyst. Du vet myten om at menn alltid skal være klar : ) Han ville vell ikke skuffe meg og følte vel forventningspress. Mens jeg trodde han digget det og hadde like lyst som meg. Han var jo mann, så forstod ikke selv at han kunne synes det var så slitsomt :) .Men han innrømmet senere at han syntes det var slitsomt å være sammen med meg. Forde jeg hadde for mye lyst på han og for ofte.

Det var en aha opplevelse for meg. Trodde han hadde lyst hver dag jeg, akkurat som meg.Han protesterte jo aldri så....Han sa aldri noe. Han burde vært " sterkere " og sagt det til meg, istede for å ikke si noe...og la det skure og gå. Mens jeg trodde han digget det.

Noe av grunnen til at det ble slutt. Var vell forde han følte seg " svak og umandig " sammen med meg. Siden jeg tydeligvis var en SPREK og sterk dame...som slet han ut fysisk med SEX ....Vell. Får håpe neste mann har lik sexlyst som meg. Og er fysisk sprek nok til å ha sex så ofte som jeg vil : )Jeg skjønner jeg må ha en sprek partner. Ellers går det galt...forholdet vil ikke vare. Om man er for forskjellig når det gjelder sexlyst og personlighet. Like barn leker best : )

Er jo stor forskjell på menn også når det gjelder hvor spreke de er i sengen : )

• Liker 1
Skrevet

Legg deg på magen og nekt dama di pikk når hun vil.Har du lyst men ikke får noe,kan du ta deg en runk ved siden av henne.

Når hun skjønner at det ikke bare er hun som bestemmer,blir det garantert bedre.Stå på krava selvom pikken står.

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Legg deg på magen og nekt dama di pikk når hun vil.Har du lyst men ikke får noe,kan du ta deg en runk ved siden av henne.

Når hun skjønner at det ikke bare er hun som bestemmer,blir det garantert bedre.Stå på krava selvom pikken står.

:skratte:

einig!

Skrevet

Hvorfor er det alltid jentene som skal bestemme når det blir sex.Har prøvd meg på kjæresten mange ganger.Koser og stryker, men noen ganger blir hun bare sur og dytter meg vekk.Vil ikke elske nå, er svaret jeg får!

Hviss hun prøver seg på meg og jeg ikke vil,blir hun veldig sur på meg.

Har opplevd det med flere partnere.Hvorfor er det slik at jentene skal pule akkurat når de vil,mens vi gutter må vente til dama vil?

Kanskje fordi begge to må være kåte for at man skal kunne ha god sex, og menn generelt er lettere å tenne enn kvinner...

Noen ganger vil man ikke, og da får partneren bare respektere det. Enten det er kvinnen, eller mannen, som sier nei.

Gjest Marregutt
Skrevet

Gi hun et forkle, og litt juling hver dag. Så blir hun lydigere skal du se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...