Gå til innhold

Kjære KG-kvinner, hvem av de mannlige medlemmene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Bamse da...

Har en følelse av at denne tråden vil bli dominert av "Anonym Bruker" :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Bare denne tråden som mangler nå :fnise:

Absolutt ingen av de som fremstiller seg selv som superelskere på dette forumet i hvert fall. Dessuten ser det ut til at de fleste har noen krav til en partner som er helt hinsides mine grenser. I virkelighetens verden antar jeg at det sitter ganske normale folk bak de fleste nickene. Selv om det ikke alltid virker sånn. :lete:

Skrevet

DanBanan eller Stefan :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Bamse da...

Har en følelse av at denne tråden vil bli dominert av "Anonym Bruker" :skratte:

Og at svarene vil domineres av folk som har kjekke avatarer. Rart å se hvordan folk nærmest svermer rundt en kjekk avatar, selv om alle kan se at det er Johnny Depp (som sannsynligvis ikke vanker på kg). Det samme med kvinnene, legger man ut en snasen supermodell blir gutta mo i knærne. :gjeiper:

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Han med de pene skoa :fnise:

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Ingen! Hverken her på KG eller i verden utenfor.

• Liker 2
Skrevet

Alle over 35. Jeg menger meg ikke med yngre menn :lur:

• Liker 1
Skrevet

Først måtte jeg forelsket meg i et medlem. Så måtte vi omgås over en lengre periode og blitt godt kjent. Ut fra det som skrives her så ville nok de fleste av KG's medlemmer falt fra senest i det andre stadiet. Her regnes jo to dater som lenge å vente uten å havne i sengehalmen.

• Liker 1
Skrevet

Begynner å skjønne hvorfor kvinner er vanskeligere å få til sengs enn menn.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Begynner å skjønne hvorfor kvinner er vanskeligere å få til sengs enn menn.

:jepp: :jepp: :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sex og sex...men faktisk et par tre stykker jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Men jeg er ikke så populær selv. Kan skyldes at menn ikke tiltrekkes avataren min? :sexy:

Endret av Aldrisur
  • Liker 3
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Sex og sex...men faktisk et par tre stykker jeg kunne tent meg å bli bedre kjent med. Men jeg er ikke så populær selv. Kan skyldes at menn ikke tiltrekkes avataren min? :sexy:

Tja, jeg tenker ihvertfall hva som er grunnen til at folk bruker en avatar som illustrerer en snerten rumpe, veltrent mageparti eller "perfekt" kropp generelt.

Er det fordi de har det eller ønsker seg det?

Skal jeg dømme etter avatar, foretrekker jeg de som har en avatar som forteller meg at de ikke tar seg selv så himla selvhøytidelig.

Kvinner (folk generelt) som ikke har evnen til å le av seg selv er noe jeg glatt styrer unna. :popcorn:

• Liker 4
Gjest Badabing
Skrevet

Ha sex med blir litt voldsomt siden jeg ikke kjenner dem og har samboer. Men synes Yellow Taxi, Mr. Smith og Mr Omg virker oppegående og har en del synspunkter som samsvarer med mine. :)

• Liker 2
Skrevet

Hvis en kjekk avatar er kriteriet, så er det jo ingen tvil, da går jeg selvfølgelig for Bandit. :nigo: Man kommer langt med hatt og bart. :jepp:

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis en kjekk avatar er kriteriet, så er det jo ingen tvil, da går jeg selvfølgelig for Bandit. :nigo: Man kommer langt med hatt og bart. :jepp:

:jepp:

Jeg er fra Trøndelag, så en god bart er alltid et pluss :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

He-heeeey! :lur:

• Liker 1
Skrevet

He-heeeey! :lur:

Er du over 35? :nigo:

Skrevet

Ingen! Hverken her på KG eller i verden utenfor.

Hold deg til tråden om hvilke kg-kvinner du vil ha sex med, du. :kose:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...