Wonders Skrevet 16. januar 2012 #21 Skrevet 16. januar 2012 lær deg å ta opp samtaler på telefonen, slik at du kan spille det tilbake til han i edru tilstand. Vips er det stopp på det. 1
MrSmith Skrevet 16. januar 2012 #22 Skrevet 16. januar 2012 Hva er vel mer sjarmerende enn det... Kanskje et tips å ha et kontantkort akkurat til slike telefoner(sett fra mannens stakkarslige ståsted)..
Gjest made4u Skrevet 16. januar 2012 #23 Skrevet 16. januar 2012 Nå drikker ikke jeg så ofte, bare ved spesielle anledninger og når jeg møter gode venner, å ringe jenter i fylla er derfor ikke noe jeg har for vane. Men jeg har da innledet noe med jenter tidligere, og i en startfase kan det jo bli en del telefoni for å si det slik, da hovedsaklig klin edru. Men jo da, det har hendt at jeg har tatt opp telefonen og ringt ei jeg hadde et godt øye til også mens jeg har drukket, de gangene det har hendt så synes jeg så avgjort at jenta burde ta det som et kompliment, rett og slett fordi man tar seg tid til henne og ikke minst tenker på henne mens man er opptatt og har det artig også... Vet ikke hvordan det er med disse karene, om dem er av typen som ikke tør å ringe edru men som ringer i fylla, i så fall blir det litt tåpelig og dem dummer seg litt ut. Men dersom de ringer om hverdagen også, så er det definitivt et kompliment dersom dem også ringer når dem er som mest opptatt og har det festelig.
Gjest -J- Skrevet 16. januar 2012 #24 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Sannhet. Når fyrer ringer full, så er det ikke for å finne ut av et eventuelt forhold. Bare for sex. Jeg beklager om du har dårlige erfaringer, men jeg må bare spille djevelens advokat her og si at det ikke stemmer for min del. Selvsagt kan sex være målet for svært mange, men jeg har selv ringt jenter som bor langt unna under påvirkning av alkohol fordi jeg har tenkt på dem og hatt lyst til å snakke med dem. Om en mann aldri viser noe interesse og ringer edru kan det selvsagt være en varsellampe. Da går det vel samme veien for jenter også da? Selv ble jeg oppringt av ei jente for et halvt års tid siden når jeg var ute på byen som jeg hadde hatt litt kontakt med. Vi møttest ute, hun ble med meg hjem og jeg var klar for å la henne utnytte meg seksuelt. Når stearinlysene var tent og jeg hadde fått på Marvin Gaye i bakgrunnen viste det seg imidlertid at hun kun var interessert i å prate og ville innlede et seriøst forhold med meg. Jeg har også opplevd å bli oppringt av andre jenter midt på natten, men det har som regel ikke ført noen plass. Ellers kan vel de som er bekymret for nattesøvnen skru mobilen på lydløs. Endret 16. januar 2012 av -J-
Steinar40 Skrevet 16. januar 2012 #25 Skrevet 16. januar 2012 Enkel løsning. Slå av jævelskapet på kvelden. Det gjør alltid jeg
Gjest finurlig Skrevet 16. januar 2012 #26 Skrevet 16. januar 2012 slike er av typen som er ute etter bare knull og intet annet. Enig, jeg tenker også automatisk "booty-call" dersom en mann ringer meg på fylla. Hvis det ikke er grøftefyllstandarden, da har han nettopp kommet ut av kebab-køen og snøfter frem en formaning om nachspill.. Legger på uansett.
Gjest "gjest" Skrevet 16. januar 2012 #27 Skrevet 16. januar 2012 Enig, jeg tenker også automatisk "booty-call" dersom en mann ringer meg på fylla. Hvis det ikke er grøftefyllstandarden, da har han nettopp kommet ut av kebab-køen og snøfter frem en formaning om nachspill.. Legger på uansett. Jepp, men kan godt komme hit med en sixpack som unnskyldning dagen deretter.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #28 Skrevet 16. januar 2012 Er vel bedre det, enn ingen oppmerksomhet i det hele tatt;)
Gjest "gjest" Skrevet 16. januar 2012 #29 Skrevet 16. januar 2012 Er vel bedre det, enn ingen oppmerksomhet i det hele tatt;) Man er bra sulteforet på oppmerksomhet hvis man mener det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå