Gjest SnowLeopard Skrevet 14. januar 2012 #1 Del Skrevet 14. januar 2012 Har forsøkt meg så smått på nettdating i det siste. Og kommet godt ut av det med 2-3 stk., og vi har utvekslet tlf.nr. Problemet er bare at to av mennene har ringt meg i fylla - hver fredag og lørdag...! Er det vanlig at menn gjør dette så snart de får i seg noe alkohol? Disse to har jeg enda ikke møtt, og samtalene våre er gode og kjemien god (over nett og tlf), men jeg plages med at de "må ringe meg fordi alkoholen går til hodet på dem". Ehm? Slitsomt å våkne til 40 ubesvarte anrop pr. morgen i helgene, alle forårsaket av to enkelte personer. Heh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 14. januar 2012 #2 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg synes det er skikkelig usjarmerende når mannfolk ringer meg i fylla. Jeg pleier vanligivis ikke ta den da, og tror i grunnen de er glade for det dagen derpå. Når en har drukket så forsvinner jo noen sperringer, slik er det til meg også. Har desverre fylleringt en eller to ganger for mye selv. Men 40 anrop? WOW. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 14. januar 2012 #3 Del Skrevet 14. januar 2012 Kjett da! Noen har dårlig selvtillit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. januar 2012 #4 Del Skrevet 14. januar 2012 Folk som ringer i fylla er direkte irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 14. januar 2012 #5 Del Skrevet 14. januar 2012 Ja, dette kunne sikkert vært kvinner også, for FOLK som ringer i fylla er direkte irriterende. Tar aldri telefonen, men synes i snitt ca 10-20 anrop fra hver av de hver dag er litt kleint.... uff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #6 Del Skrevet 14. januar 2012 Hadde aldri kastet bort tid på menn som holder på slik, vitner om dårlig kvalitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 14. januar 2012 #7 Del Skrevet 14. januar 2012 syns det er litt respektløs at folk ringer etter kl 23 selv om det er en fredag/lørdag og særlig hvis de er fulle. De mister respekt fra meg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 14. januar 2012 #8 Del Skrevet 14. januar 2012 Skjønner ikke hvorfor alle her synes det er så jævlig.. Det er jo bare et tegn på at de tenker på deg og gjerne vil prate med deg? Jeg synes sånt er hyggelig jeg Og hvis det plager dere så fryktelig så er det bare å skru mobilen av/på lydløs eller legge den i et annet rom... Ta det som et kompliment! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 14. januar 2012 #9 Del Skrevet 14. januar 2012 Ta det som en komplement at noen ringer 40 ganger på fylla? Nei, da er det noe som skurrer for meg iallefall! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -J- Skrevet 14. januar 2012 #10 Del Skrevet 14. januar 2012 Er det vanlig at menn gjør dette så snart de får i seg noe alkohol? Jeg vil påstå at det er så vanlig at det nesten er uvanlig å ikke gjøre det. Det er merkelig hvor mange ting som fremstår som svært gode idèer i fylla. Heldigvis har flere år som erfaren dranker lært meg at selvbedraget mitt er på det høyeste etter at jeg har tømt en flaske whiskey og jeg har derfor inngått en pakt med meg selv hvor jeg venter til neste dag for å se om jeg fortsatt synst det er like smart. Du får bare ta det som et kompliment og arkivere det i selvtillitsboksen din, slik jeg gjør når jenter ringer og maser etter en bytur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 14. januar 2012 #11 Del Skrevet 14. januar 2012 Glad for at jeg ikke er den slags person som ringer eller sender sms i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #12 Del Skrevet 14. januar 2012 At de tenker på deg og tar kontakt er jo koselig, men 40 anrop grenser vel til det småhysteriske... Kan det tenkes at de er skikkelig forelsket i deg? Evt bare litt smågærne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 15. januar 2012 #13 Del Skrevet 15. januar 2012 Haha, 40? Av en eller annen grunn lurer jeg på om det er likt fordelt mellom dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 15. januar 2012 #14 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis det virkelig har noe å si, så ringer den ene mer enn den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #15 Del Skrevet 15. januar 2012 slike er av typen som er ute etter bare knull og intet annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -J- Skrevet 15. januar 2012 #16 Del Skrevet 15. januar 2012 Slike er av typen som er ute etter bare knull og intet annet. En generalisering med litt sannhet, men allikevel en generalisering. Det er en grunn til at jeg og mine kamerater spøker med at alkohol er "liquid confidence" og et sosialt glidemiddel. Hensiktene er ikke nødvendigvis negative - i den grad å ønske kun sex er negativt - selv om man slår på tråden etter midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. januar 2012 #17 Del Skrevet 15. januar 2012 En generalisering med litt sannhet, men allikevel en generalisering. Det er en grunn til at jeg og mine kamerater spøker med at alkohol er "liquid confidence" og et sosialt glidemiddel. Hensiktene er ikke nødvendigvis negative - i den grad å ønske kun sex er negativt - selv om man slår på tråden etter midnatt. Det som er jævla negativt er å ringe folk mitt på natta. Da skal folk faktisk sove. Total mangel på vett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 15. januar 2012 #18 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis det virkelig har noe å si, så ringer den ene mer enn den andre. Neida, det er ikke fryktelig viktig, men det er vel ikke problemstillingen i seg selv heller. Jeg har bare aldri vært borti noen som prøver å ringe tjue (!) ganger eller mer på en natt, langt mindre to samtidig. Det var igrunnen mer sannsynlig med én helsprø fyr og en mer vanlig fylleringer som ringte 4-5 ganger, hvor da det kanskje ville være fornuftig å gå for han med et mer normalt antall. Men lykke til til deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #19 Del Skrevet 15. januar 2012 En generalisering med litt sannhet, men allikevel en generalisering. Det er en grunn til at jeg og mine kamerater spøker med at alkohol er "liquid confidence" og et sosialt glidemiddel. Hensiktene er ikke nødvendigvis negative - i den grad å ønske kun sex er negativt - selv om man slår på tråden etter midnatt. Sannhet. Når fyrer ringer full, så er det ikke for å finne ut av et eventuelt forhold. Bare for sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 16. januar 2012 #20 Del Skrevet 16. januar 2012 Ja, dette kunne sikkert vært kvinner også, for FOLK som ringer i fylla er direkte irriterende. Tar aldri telefonen, men synes i snitt ca 10-20 anrop fra hver av de hver dag er litt kleint.... uff! Opplevd det samme. Jeg synes faktisk det er direkte frekt. Man ringer ikke til noen man er oppriktig interessert i midt på natten! Akkurat som om han ikke gidder å prøve å gjøre et godt inntrykk engang. Så da tenker jeg at fyren kun er ute etter en ting (....) - og så gidd jeg ikke ha mer kontakt med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå