Mrs. B Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Har akkurat vært på Ikea og det ble litt bomtur siden de ikke hadde de hyllene jeg skulle ha. Lurer nå på om jeg skal bestille dem via Handle Hjemme tjenesten deres (se bak i katalogen). Ser ut som frakt er 230,- så lenge det veier under 35kr. Bor en time fra Ikea. Noen som har benyttet seg av denne tjenesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 Eller du kan sjekke ut på internett om de har varen på lageret før du drar dit :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Eller du kan sjekke ut på internett om de har varen på lageret før du drar dit :blunke: Jeg gjorde jo det da. Men likevel var det ikke mer. Tydeligvis ikke 100% den på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. desember 2003 #4 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg gjorde jo det da. Men likevel var det ikke mer. Tydeligvis ikke 100% den på internett. Den på internett sjekker varebeholdningen akkurat når du er på nett, det betyr at noen kan kjøpe "din" vare under bilturen bort :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 29. desember 2003 Den på internett sjekker varebeholdningen akkurat når du er på nett' date=' det betyr at noen kan kjøpe "din" vare under bilturen bort :-?[/quote'] Ja, men det står fortsatt at de har den på lager. Så da tror jeg ikke man kan stole helt på den. Uansett så lurte jeg mest på om noen hadde benyttet seg av "Handle hjemme" servicen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. desember 2003 #6 Del Skrevet 29. desember 2003 Har ikke det, men vi kjøpte sofa derfra en gang og den ble levert på døra, må jo virke på samme måten omtrent. Akkurat som alle andre leveringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 29. desember 2003 #7 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg har bestilt masse varer fra IKEA nylig, de ankommer om to uker. jeg bor i Finnmark og har ikke sjans til å gå på butikkenselv....SUKK.... Fikk kjempefin service på telefonen og alt virker greit så langt. Bare synd at endel av varene jeg ønsket ikke var mulig på Handle Hjemme(selv om det så sånn ut i katalogen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. desember 2003 #8 Del Skrevet 30. desember 2003 Lagerbeholdningen på nett er overhodet ikke til å stole på, og de sier de selv på IKEA også... Etter hva jeg forstod vurderte de å kutte ut den funksjonen rett og slett fordi den ikke fungerer spesielt godt... Har aldri brukt "Handle hjemme" men kjenner flere som har gjort det og er fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #9 Del Skrevet 30. desember 2003 På Ikea fyller dem på store varer før butikken åpner på morran. Da bruker dem trucker. Så når det blir tomt i hyllene i løpet av dagen så får dem ikke fyllt på før neste dag. Varen er ofte på lager, bare ikke på lager inne i butikken. Derfor får du beskjed om at varen er på lager via internett, men gjerne motsatt når du kommer dit. Dette har jeg fra en jeg kjenner veldig godt som har jobbet der... Og dette med hjemkjøring er det også så som så med etter hva jeg selv har erfart. Fikk tvert nei. Og da jeg påpekte at dem reklamerte med at kunden kunne spørre om hjemkjøring, så fikk jeg liker herlig nei til svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå