Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes rasen på dyret er et rart navn, veldig mange katter som bare heter "Pus". Blir som å kalle hunden "Hund", eller hesten "Hest". Ulogisk og fantisiløst, spør du meg :sovne::fnise:

lurte på om jeg skulle nevne grunnen til at katten vår bare heter Pus :P Han lyder bare ikke noe annet! Egentlig så heter han Jonas, men det skjønner han ikke.

Tror nok det har mest med at vi fikk han da han var 1 år gammel, og han hadde tidligere bodd på en gård med mange andre katter... så eierne kalte alle kattene for 'pus' :P

Skrevet

Selv syns jeg Chanel, Dior ++ slike navn er helt hysterisk å kalle sine hunder eller katter :legrine:

Chanel var faktisk et av navnene på lista mi når jeg fikk valp, men det fikk blankt avslag av samboeren:( (og nei, jeg er ingen glamourmodell:p)

Hvis jeg noen gang skal ha en hannhund så vil jeg at han skal hete Axl Rose :sjenert: Men jeg får vel ikke gjennomslag for det heller:(

• Liker 1
Skrevet

Kattene mine heter Ramp og Rulle. :P

Jeg har hatt endel dyr tidligere, og de har fått navn etter at de kommer i hus, det har liksom vokst frem naturlig kosenavn. Som chinchillaen Dotten.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har en katt i nabolaget som heter Obersten. Han ser ut som en skikkelig oberst også :ler:

På et annet forum er det ei som har en nakenhund som heter Ponni :ler: Syntes det er så søtt. En hund som heter Ponni.. :fnise:

Type Chanel, Gucci, Dior er bare fæle.

Edit; leif

Endret av Bobler
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er så sært når folk kaller hundene sine for menneskenavn. "Kristian, apport!"

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er så sært når folk kaller hundene sine for menneskenavn. "Kristian, apport!"

Heehee. Jau, men synes hunden Frode er litt triveligere enn hunden Mercedes. Sistnevnte får meg til å tenke på den lilla puddelen fra Oliver og Gjengen, liksom.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde fire kaniner som het Raptus, Mongo, Adolf Hitler og Stinki.. Stakkars dyr.

Hunden min nå derimot heter Chanty, og min bror sin Staffe heter noe så flott som American Dreamgirl.

• Liker 1
Skrevet

Hunden min heter Tinky Winky. Gjett hvem han er oppkalt etter!

Skrevet

Hunden min heter Tinky Winky. Gjett hvem han er oppkalt etter!

Din bestemor. :jepp:

• Liker 5
Skrevet

Kongepuddelen i Oliver og gjengen het da Georgette :fnise:

Kjært barn har mange navn, her går hun under navnene Tullepus, puseguri, tjukka, knaskegomlefeita, snuppi, pus og dustekatta.

Men hun bærer det klingende navnet Monsoon, fordi hun har vært ute i hardt vær :)

Skrevet

Din bestemor. :jepp:

Gjett om! :tongue:

Skrevet

Hva er rare navn da, uten om merker? Jeg har noen dyr som heter ting ala Gudrun, Oddval ol.

Samme her :fnise: Og folk ler av meg, og jeg av dem ;)

Skrevet

Kattene våre heter Elvis og Ibsen. Folk flirer gjerne når jeg forteller at Ibsen driver og biter Elvis i beinet :gjeiper:

Herlig :fnise:

Skrevet

Min hund skal hete Kaisa, noen syns vel det er rart, men jaja.

Har hatt noen vanlige navn på katt oppover årene. Katten som jeg er eier for nå heter Lea. Før har vi hatt Isak, Hvitlabb, Mjau, Smookie, Tussi. Har hatt flere katter, men husker ikke hva de het nå.

Annonse
Skrevet

Kongepuddelen i Oliver og gjengen het da Georgette :fnise:

Kjært barn har mange navn, her går hun under navnene Tullepus, puseguri, tjukka, knaskegomlefeita, snuppi, pus og dustekatta.

Men hun bærer det klingende navnet Monsoon, fordi hun har vært ute i hardt vær :)

Ahaha, det var det ja. :) Tenkte litt på stilen hund og personlighet. Gud, nå må jeg grave frem den filmen. Sorry for off-topic!

Men på topic: Beste dyrenavn noensinne er Tassen. En Grand Danois.. Jeg ser for meg en dacsh eller noe når folk roper "Tassen", derfor jeg synes det er så bra.

Skrevet

Tja. Haha, jeg føler meg litt truffet her.

Vi skulle få en katt en gang i tiden. Allerhelst ville jeg kalle den Kvite Kong Valemon. Men der sa pappa nei. I stedenfor ble det Miss Kitty, men mer eller mindre Kitty til daglig.

Broren min fikk noen kattunger en gang. Han kalte de etter brettspill; Ludo, Yatzy osv.

Og til slutt hadde vi to kaniner. Vi visste ikke hva vi skulle kalle dem, så pappa kom med Pompel og Pilt. Pilt døde etter ett år, og like etter fant vi ut at Pompel var en jente (tok oss bare ett år, hurra! :ironi: ), så vi endret navnet til Pompeline.

(Bare for å runde av, en jente jeg kjenner har en katt som heter Martin Pusemann).

Skrevet

Dyrenavn fra mitt nettverk:

En katt med navn Marmelade

En hund med navn Lamborghini

Katt med navn Mannogbarn (siden alle skal hjem til mann og barn etter jobb - kalte hun katten sin mannogbarn siden hun er singel :fnise: )

Hund som heter Herkules og broren heter Goliat.

Ellers har jeg mange i gjengen som har hunder og katter som heter vanlige menneskenavn. Bjørn, Lisa, Mor, Thea, Ronja, Ella osv..

• Liker 6
Skrevet

Heehee. Jau, men synes hunden Frode er litt triveligere enn hunden Mercedes. Sistnevnte får meg til å tenke på den lilla puddelen fra Oliver og Gjengen, liksom.

Ansiktet til den nye flammen er ubetalelig når man på vei hjem lørdagsnatta spør om det er greitt at Kristian sover i mellom oss :)) Blir ikke helt det samme med Buster.

• Liker 8
Skrevet

Ansiktet til den nye flammen er ubetalelig når man på vei hjem lørdagsnatta spør om det er greitt at Kristian sover i mellom oss :)) Blir ikke helt det samme med Buster.

:skratte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...