Paw Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Selv syns jeg Chanel, Dior ++ slike navn er helt hysterisk å kalle sine hunder eller katter 1
Tabris Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Vi gir nok dyrene vår litt rare navn, fordi vi henter dem fra bøker, filmer, spill, mytologi eller andre geekrelaterte temaer. Bortsett fra hunnkatten vi har nå, da, hun heter bare Liten.
Paw Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2012 Navn fra spill o.l syns jeg faktisk er ganske sjarmerende. Men når det kommer til "glamourmodeller" som kaller opp dyret sitt etter et sminkemerke/merke akkurat som om det skulle gjøre dyret like glamourøst får jeg lyst til å flekke meg ned på bakken og hylgrine 3
loosediamonds Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Katten min heter Ruby. Resten av familien syns det var et uvanlig navn å gi en katt Hun er forresten oppkalt etter sangen med samme navn av Kaiser Chiefs. 2
Gjest BamseB Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Eks-svigers navnga kjæledyrene sine etter barna sine, de brukte de samme bokstavene, men byttet de om... Sykt spør du meg!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Toiletpaper - en tidligere løpshest fra Øvrevoll. Det er nok vinneren. Selv har jeg hatt både en Corvette og en Mustang. Men det var fordi de begge var utstyrt med hver sin V8'er (rotter) 2
Gjest Slowpoke Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Hva er rare navn da, uten om merker? Jeg har noen dyr som heter ting ala Gudrun, Oddval ol. 1
Gjest Slowpoke Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Toiletpaper - en tidligere løpshest fra Øvrevoll. Det er nok vinneren. Noe slikt kunne jeg også funnet på å kalle et dyr
Soleklart Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Kjenner en hundeeier som døpt hunden til Softismaskin :D 3
otilie Skrevet 14. januar 2012 #10 Skrevet 14. januar 2012 Hos oss er det Pus og Timon Lett at neste katten min skal hete gandalf >:D
Green Lady Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 Jeg synes rasen på dyret er et rart navn, veldig mange katter som bare heter "Pus". Blir som å kalle hunden "Hund", eller hesten "Hest". Ulogisk og fantisiløst, spør du meg Selv har jeg en superhelt, kvinnelig massemorder og en tyrkisk DJ som dyr
Gjest Consensio Skrevet 14. januar 2012 #12 Skrevet 14. januar 2012 Det ene dyret mitt heter det samme som etternavnet til min absolutte favorittfotograf. Dyr nr 2 har et navn som betyr noe helt spesielt (vil ikke røpe meg ved å si navnet hennes, for da blir jeg sikkert gjenkjent av andre i hundemiljøet) Dyr nr 3 er oppkalt etter en kjent tegnefilnfigur fordi han ligner sånn på ham
Mermaid Blues Skrevet 14. januar 2012 #13 Skrevet 14. januar 2012 Toiletpaper - en tidligere løpshest fra Øvrevoll. Det er nok vinneren. Selv har jeg hatt både en Corvette og en Mustang. Men det var fordi de begge var utstyrt med hver sin V8'er (rotter) Hahahaha, det er jo helt på høyde med de fantastiske navnene Frode Øverli gir veddeløps/travhester i Pondus. Soft Salami, Plask i Porselen, osv. Det mest ufrivillig uheldige navnet på en hest jeg har vært borti personlig var en som het Hazard - ekstremt passende, siden han var den mest klønete hesten på jord, og det å ri ham var alltid et sjansespill. Stakkaren kunne snuble i sin egen skygge. En gang landa han til og med oppå meg i prosessen (likestilling, sa du?). Gikk på skole med ei som hadde to katter ved navn Snørre og Gørre, det var også noe spesielt. Tabris: jeg har også en greie med mytologiske navn på kjæledyr - synes det er veldig fint 1
Blod Skrevet 14. januar 2012 #14 Skrevet 14. januar 2012 Jeg kunne kalt dyrene mine for ting som hamburger, kake etc Fiskene mine het(er) Lille Brødsmule, Liz. Silkeskinn, og de to andre ga jeg ikke navn.
Tullamore Dew Skrevet 14. januar 2012 #15 Skrevet 14. januar 2012 Når venninnen min var 9-10 år gammel så fikk hun en kattunge, katten er nå 16 år og hun har den enda. Katten lyder navnet sitt skikkelig godt, derfor er det litt synd med tanke på hva den heter, Possi Pus! Jeg småflirer for meg selv hver gang hun står i døra og roper "Possi pus, komme då, POOOSSI!" nedover nabolaget. Jeg bruker å spørre "er det tilbud eller etterspørsel?" 5
Dragonfly84 Skrevet 14. januar 2012 #16 Skrevet 14. januar 2012 Har sett løpshester som heter Kill The Crab og She Is Selling Sea Shells (lykke til med den, speaker). Galopphester og varmblodstravere har de sykeste navnene, som oftest, siden kaldblodser har mer norske navn. Jeg vet om en hest som heter Gubben, og eieren kom en gang og sa at "Jeg er så støl, jeg rei Gubben i hele går!" De kuleste hundenavnene jeg har sett var i en avis, om to veldig aktive hunder som het Kaos og Krise. Tenk deg det, de løper løpsk i en park og eieren står og roper "Kaos!!! Krise!!!" Ellers så hadde vi, en gang tidlig på nittitallet, som så mange andre en katt som gikk rundt og het Pussi... Det er vel ikke så populært lenger. Men Tussi er ikke så bra det heller, siden det betyr noe sånt som bimbo-bitch på tysk. Åjada, en Tussi hadde vi også for mange år siden... 3
smalls Skrevet 14. januar 2012 #17 Skrevet 14. januar 2012 En kompis av meg har en katt som er ganske tynn, så han kaller katta for skinny bones
Kattapult Skrevet 14. januar 2012 #18 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har en katt som heter Theo, men han kaller jeg bare Puzine. 1
fruBeist Skrevet 14. januar 2012 #19 Skrevet 14. januar 2012 Kattene våre heter Elvis og Ibsen. Folk flirer gjerne når jeg forteller at Ibsen driver og biter Elvis i beinet :gjeiper:
Munchlax Skrevet 14. januar 2012 #20 Skrevet 14. januar 2012 Min kusine kalte fuglene sine for Ølla og Whisky, mens en kompis av meg har døpt katten sin for Roy-Bjarne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå