Mally Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Hva er din favoritt treningsmusikk, eller spilleliste til treningsøkta? :D
Simon Sthlm Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Hva er din favoritt treningsmusikk, eller spilleliste til treningsøkta? :D Blir fort trance/techno eller rock/metal. Alt som gjør meg gira eller "sinnamusikk"
AloeVera Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Har du spotify kan du se selv Dette er i alle fall sanger jeg får energi av Sanger med raskt tempo
Gjest padawan Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Her er en spilleliste til Spotify jeg har laget til når jeg er på spinning iallefall..
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Alt som går relativt fort. Poenget er vel mest at jeg skal nyte musikken og "glemme" at jeg trener.
Gjest BabyBlue Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Sexy and I Know It - LMFAO Put That Ass to Work - LMFAO Circuit Breaker - Röyksopp Bloodline - Linton Brown Artillery - Infected Mushroom Breakin' a Sweat - Skrillex Heavyweight - Infected Mushroom I Dont Need a Man - Pussycat Dolls Lights - Ellie Goulding Spitfire - The Prodigy Titanium - David Guetta vs. Sia What Else is There (Trentemoller remix) - Röyksopp Untouched - The Veronicas Crazy in Love - Beyonce Hips Dont Lie - Shakira Christina Aguilera - Fighter Hollaback Girl - Gwen Stefani Hey ya - Outcast Funcytown - Lipps Inc Smooth Criminal - Alien Ant Farm Gold Digger - Kanye West Du kan også kjøpe cder som er spesielt beregnet for treningsstudioer og sånt =) For eksempel Absolute Dance Mania eller The Biggest Loser workout mix, som har fått bra kritikk.
Pixie Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Trening i skogen er bra, jeg går turstien utafor her på en mil ca annenhver dag, og da hører jeg på dark forest psytrance på minst 145 BPM Ikke alles type musikksmak, men til de som liker sånt anbefaler jeg spesielt Tryambaka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå