Gjest Jamila Skrevet 31. desember 2003 #21 Del Skrevet 31. desember 2003 har ikke trent på snart 3 måneder jeg. De siste to ukene på grunn av jula, før det på grunn av sykdom. Nå kjenner jeg virkelig at jeg har lyst til å begynne igjen! Det er bare det å komme seg til treningssenteret første gant :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. desember 2003 #22 Del Skrevet 31. desember 2003 Det har blitt lite ordentlig trening (som styrke, sykling, badminton etc) i jula, men vi har vært ganske flinke til å gå turer istedet så det kunne vært mye værre. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #23 Del Skrevet 2. januar 2004 Ikke noe trening siden 22. desember for meg, men det er greit igrunnen... jeg har nemlig vært snørrete hele jula og det er ikke noen ideell kombinasjon med trim uansett. Gleder meg til å begynne på'n igjen på mandag når treningssenteret åpner igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. januar 2004 #24 Del Skrevet 2. januar 2004 Ikke trent siden den 17 desember, men på mandag er det på'n igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå