Gå til innhold

Greier du å holde på treningsrutinene i jula?

Nigella

Anbefalte innlegg

Jeg for min del har ikke vært innom et studio på litt for mange dager....

Gikk en laaang tur igår som en begynnelse på å trene igjen.

Det har blitt litt vel mye god mat og hjemmekos merker jeg på klærne..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått en lang tur stor sett hver dag i juleferien, så det er bedre enn i hverdagene. Men så har jeg kjørt litt bil, istedet for å gå eller sykle til alt, sånn som jeg pleier, så det går nok opp i opp.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Min trening består av turgåing - og hunden tar ikke juleferie - dermed får mor trimmet seg like mye enten det er jul, påske eller sommerferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Har ikke trent, men det regnet jeg ikke med at jeg skulle få til heller, så jeg har ikke dårlig samvittighet. Har gått noen turer.

Men gleder meg til å ikke føle meg så stinn og slapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks!

Treningsrutinene er kraftig nedjustert og spiserutinene kraftig oppjustert.

Muligens en noe dårlig kombinasjon, nesten så jeg verker etter å komme i gang igjen på nyåret. (..men bare nesten :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent idag for første gang på 2 uker!!! Fikk ikke trent hele juleuka jeg....pga arrangementer, nødvendige gjøremål og generell julefeiring m de sedvanlige julebesøk! Det er kun i ferier det går så lang tid, men jeg får i grunnen ikke panikk. Til neste uke er det full fart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no' problem. Har trent like mye i jula som ellers. Og kommer til å trene like mye i januar. Men har spist mer i jula enn ellers også :oops: :oops:

Og jeg liker det! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fortsetter det å snø slik det har gjort, må jeg jo fortsette å måke - så her trimmes det som aldri før. Gått litt på ski også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, men det var heller ikke planen. Dessuten har treningstudioet mitt veldig reduserte åpningstider i jula.

Men noen spasersturer har det da blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt dårlig med trening i jula ja, har faktisk ikke trent siden november fant jeg ut i går kveld. Må bli skjerpings! Får se om jeg tar en spinningtime i kveld eller i morgen formiddag, så er jeg igang igjen. Er lit ork å komme seg på trening når det ikke er sykkelføre ut, tar sååå lang tid å gå til treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Fra 15 desember til 3 januar blir det vel tre ganger trening.

En gang den 15 og så nå på søndag og i går....

Det var vanvittig deilig å få bevegd seg litt !

Håper jeg kommer meg av gårde på lørdag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...