Gå til innhold

Skyllemiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type skyllemiddel bruker du?

Hvorfor bruker du nettopp det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat sluttet å bruke epleskyllemiddelet fordi noen her sa at det fikk klærne til å lukte surt, så nå må jeg ut i den store verden, og finne en ny favoritt... Jeg lar lukten avgjøre. Mitt eneste krav er at det lukter godt

Skrevet

comfort sommerfrisk eller aloe vera saken.

Skrevet

Bruker ikke skyllemiddel.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Bruker ingen spesielle egentlig.

Når jeg trenger mer skyllemiddel så tar jeg den som lukter best der og da.

Bruker parfymefritt skyllemiddel når jeg vasker sengetøyet og undertøyet. Men i undertøyskuffen og skapet jeg har sengetøyet i, så har jeg små poser med tørket lavendel, så det lukter alltid lavendel av det :)

Skrevet

Comfort er det beste. Blander du en dæsj eddik rett i flaska blir klærne veldig friske og sur lukt fra f.eks treningstøy forsvinner.

Man kan selvfølgelig også blande en liten dæsj rett i skyllemiddelkammeret sammen med skyllemiddelet.

Skrevet

Bruker ingen spesielle egentlig.

Når jeg trenger mer skyllemiddel så tar jeg den som lukter best der og da.

Bruker parfymefritt skyllemiddel når jeg vasker sengetøyet og undertøyet. Men i undertøyskuffen og skapet jeg har sengetøyet i, så har jeg små poser med tørket lavendel, så det lukter alltid lavendel av det :)

offtopic litt men hvor får du tak i lavendel ?Vanlig plante som du tørker ?

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg tørker de selv, men man kan få kjøpt det på apoteker og helsekostbutikker også tror jeg

Skrevet

Jeg bruker comfort sommerfrisk. Funker OK.

Skrevet

Comfort sommerfrisk.. kjøpt i 4-5 liters kanner på FK Butikken ;) (du VET du har mye klesvask når du kjøper kannevis med skyllemiddel altså..)

Skrevet

Jeg tørker de selv, men man kan få kjøpt det på apoteker og helsekostbutikker også tror jeg

Takk :goodbye:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Neutral Skyllemiddel eller Comfort Sensitive (alternativt Softlan Sensitive) :)

Liker vel Neutral sitt aller best, men de andre to er helt ok (og ganske ofte tilgjengelig som svært gode tilbud :) )

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg bruker også comfort sommerfrisk, det er visst mange av oss :)

Er egentlig veldig tilfeldig. Fikk kjøpt en veldig stor flaske, den holder lenge, og den lukter godt.

Mamma bruker ikke skyllemiddel, bare vaskepulver og henger det opp, olabuksene kan jo stå av seg selv når de er tørre. :ler:

Skrevet

Jeg bruker Comfort Creme, det lukter utrolig godt. Det blir en sånn ren og frisk lukt av klærne, uten at det lukter fake frukt eller whatever sånn som andre skyllemidler har en tendens til å gjøre. Anbefales!

Skrevet

Jeg kjøper som regel First Price skyllemiddel, hvis ikke Comfort tilfeldigvis er på tilbud. Men ikke Comfort Creme, da synes jeg håndklærne blir ubrukelige (suger ikke til seg vannet).

Skrevet

Jeg bruker Comfort Creme, det lukter utrolig godt. Det blir en sånn ren og frisk lukt av klærne, uten at det lukter fake frukt eller whatever sånn som andre skyllemidler har en tendens til å gjøre. Anbefales!

Skal jeg unne meg litt luksus kjøper jeg den. Mmmmm! :)

Men ellers kjøper vi alltid to kanner blå komfort i Sverige. :)

Skrevet

Bruker litt Durance Lavendel på sengetøy og håndklær. Siden disse tingene tromles så er det greit å få litt god duft i dem og Durance har en veldig mild lukt. (Vanlige skyllemidler er jo så kraftig parfymert at de stinker. Sist jeg prøvde et "vanlig" så måtte jeg vaske tøyet 3 ganger før stanken var ute av det igjen.)

På vanlig klær som jeg skal ha på meg så bruker jeg ikke skyllemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...