AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Har laget en tråd om dette før, men jeg finner den ikke igjen... Uansett, jeg er da hun jenta som ønsker å overraske kjæresten min med noe fantastisk når han kommer hjem fra en lang reise om noen uker! Jeg fikk et forslag om sexy undertøy, så jeg investerte i et sånt korsett med strømpeholder og strømper, men dette så overhodet ikke bra ut på meg, dessverre.. Jeg så mye mer lubben ut en jeg egentlig er, og jeg er dessverre en smule lubben, derfor kler ikke dette meg så veldig godt. Har heller ikke rumpa til det, så det så ikke så bra ut bakfra heller. Nok engang så er jeg åpne for alle mulige forslag. Jeg kan legge penger i det også om det er noe undertøy dere anbefaler som vil få haken hans til å falle i gulvet og en viss mister til å reise seg, men jeg er student så vil ikke overstige mange hundre for å si det slik. Det kan være alt ifra noe romantisk til noe sexy til ekstra kinky.. Jeg vil bare overraske han litt. Hvordan kan jeg gi han en ordentlig flott velkomst? Da tenker jeg på heit velkommen hjem sex..
Gjest Survival Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Hva liker han da...? Det kan jo være en idè å vite hva han liker seksuelt, og hva han tenner på. Om han har noen fetisjer eller sånt.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Han har ingen fetisjer. Det eneste jeg vet er at han er veldig fiksert på dette å ta meg "i det andre hullet", men det er jeg dessverre ikke klar for, så skuffer han der denne gangen, hehe.. Det jeg vet han tenner på er meg. Bare jeg tar på meg selv, er våt mellom beina eller bare han lukter på meg så blir han tent (dette har han selv sagt). Ingen spesielle eller vanlige fetisjer her i gården. Han liker veldig godt puppene mine og liker det litt røft. Vi har ikke prøvd så veldig mye, som for eksempel håndjern, pisk osv, men det er noe vi har diskutert og som vi skal investere i når han kommer hjem. Jeg er rett og slett tom for ideer, så det hadde vært fint med bare noen små ting som jeg kan gjøre for å overraske. Har aldri overrasket han ordentlig før.
Gjest Survival Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 En lapdance slår aldri feil. Enig med denne. Ellers kommer jeg på: - Inviter han i dusjen for dusjesex. - Ta på deg sexy undertøy som passer kroppen din (negligee for eksempel, passer godt for litt lubne jenter) - Kjøp noe nytt spennende leketøy og prøv det sammen med han - Få tak i en profesjonell fotograf og lag et lekent fotoalbum med sexy bilder av deg selv i forskjellige situasjoner og antrekk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå