totes_mc Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Her om dagen hoerte jeg paa ipoden som vanlig, og etterhvert som jeg bladde gjennom sangene, fant jeg ut at de var de samme som ble spilt igjen og igjen. Jeg har mange flere sanger innpaa enn de som ble spilt, og tidligere paa dagen funket den helt fint. Noen som har erfaring med dette / vet hva som er galt?
Lykkelitenen Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Kan du har skiftet mappe? Jeg har opplevd at den plutselig skifter mapper uten at jeg har vært klar over det, og da mangler det plutselig hele album... Jeg tror jeg har hørt på mappen som heter !alle sanger", så viser det seg å vær mappen "kjøpt" eller "trening" som faktisk spilles av.
totes_mc Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har ingen forskjellige lister innpaa. Hmm jeg boer vel ogsaa si at da jeg holdt inne knappen for aa hoere hvilken sang det var, sa stemmen et eller annet som i alle fall ikke var sangen, tror det var noe om 25..merkelig. Proevde aa holde inne knappen igjen, men naa er alt "vanlig". Kan det rett og slett vaere at den er gammel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå