Gjest Stakk innom Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 Et nytt og bedre liv på alle vis? Tenker det får holde å gjøre ferdig utdannelsen. Klarer jeg det (og får en jobb i tillegg) er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Ingen nyttårsforsetter - jeg skal til og med ikke slutte å røyke for det gjorde jeg for halvannet år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. desember 2003 #4 Del Skrevet 29. desember 2003 Skal trene mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. desember 2003 #5 Del Skrevet 29. desember 2003 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=61421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. desember 2003 #6 Del Skrevet 29. desember 2003 INGEN. Bryter de hvert år likevel, så jeg skal ikke ha noen i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #7 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg skal begynne å røyke, og så har jeg tenkt å være enda snillere med Sandman. Lastenes sum er konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #8 Del Skrevet 31. desember 2003 Har ikke tenkt å ha noen. Jeg er perfekt som jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 31. desember 2003 #9 Del Skrevet 31. desember 2003 Skal slanke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #10 Del Skrevet 31. desember 2003 1. Prøve å få bukt med sosialfobien min 2. Fortsette å gå ned i vekt 3. Få ordnet opp i økonomien min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 1. januar 2004 #11 Del Skrevet 1. januar 2004 Komme meg i seng myyyye tidligere om kvleden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froken Full Skrevet 2. januar 2004 #12 Del Skrevet 2. januar 2004 jei skal slanke mei, alkohol er meget fetende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. januar 2004 #13 Del Skrevet 2. januar 2004 Har ingen nyttårsforsett, men skal ta opp full trening igjen, droppe ned på mengden sjokolade og søtt og spise sunnere. Men ser ikke på det som noe nyttårsforsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #14 Del Skrevet 2. januar 2004 Spise fisk oftere, prøve ny og morsom/spennende mat, kommunisere bedre med Mannen og fortsette de gode treningsvanene fra i høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. januar 2004 #15 Del Skrevet 2. januar 2004 Har ikke troen på nyttårsforsetter jeg, så jeg venter i hvertfall til februar før jeg "legger om livet." I fjor sluttet jeg å røyke i februar og jeg har ikke begynt igjen for å si det sånn. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2004 #16 Del Skrevet 2. januar 2004 Har ikke nyttårsforsett, men skal likevel begynne "et nytt og bedre liv" (jada, jada....klisje er det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2004 #17 Del Skrevet 3. januar 2004 Skal slutte å bite neglar, og så skal eg begynne å bevege meg litt meir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. januar 2004 #18 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg skal melde meg som blodgiver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2004 #19 Del Skrevet 5. januar 2004 Etter jeg leste tråden lmari hadde her forleden om brukerene sine mål for høsten, og attpåtil husket alle målene. Da tørr ikke jeg skrive dem ned! Vil ikke konfronteres med enda et mislykka forsett-år....... (og det var ikke noe dritt til lmari!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #20 Del Skrevet 5. januar 2004 Mobbe en røyker hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå