AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Er det noen som har erfaring med denne hudpleieserien? Jeg tenker da på hudpleie til ansiktet. Erfaringer mottas med takk
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Ja, solkremen er god. Ellers bortkastede penger. Kjøp hudpleiemerker.
Sunniva81 Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Jeg bruker en dagkrem fra den serien for øyeblikket,og er ikke missfornøyd heller. Er bare alt for lite fuktighet i kremen for min del. Så er litt usikker på om jeg skal fortsette med den eller ikke. Bruker den for uren hud
Casall Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Jeg brukte den før og var veldig fornøyd, har fet hud.
Ethereal Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Jeg bruker fuktighetskremen for sensitiv og tørr hud, og er veldig fornøyd med den. Den lukter ingenting.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Heelt ærlig. Huden min så likedann ut med LRP som den gjør nå ved bruk av matis, decleor og md f, bortsett fra at skrubben rensker huden godt for døde hudceller og det føles mer lukseriøst.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg bruker La Roche Posay, og er egentlig ganske fornøyd Jeg bruker effaclar-serien, som er beregnet for uren hud. I tillegg bruker jeg en krem som heter hydranorm, som er beregnet for å øke/reparere lipidnivået i huden. Jeg er som sagt veldig fornøyd, og syns ikke produktene lukter noe som helst. Eller jo, hydranormkremen har en svak duft, men den kjennes bare akkurat når du påfører den. Syns effaclar lukter rent, jeg Kan også legge til at det at det er et seriøst medisinsk firma som står bak er et pluss for meg, i motsetning til andre mer "luksuriøse" merker. Må jo forresten legge til en viktig detalj! Jeg bruker isotretinoin-piller nå, så det har jo noe å si for huden og hvordan hudpleien oppleves. Men iløpet av tiden med iso, har jeg vært innom flere merker, blant annet Decleor. Og huden min blir fæl etter ganske få dager. Introduserer jeg effaclar, klarner det opp på dagen nesten. Så jeg velger å tro at produktene har noe for seg Endret 14. januar 2012 av ~Fantabulous_kitten~
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Vel, jeg leser ingredisenslisten på alt jeg vurderer å kjøpe. Ikke imponert over LRP!
-Turtle Skrevet 14. januar 2012 #10 Skrevet 14. januar 2012 Jeg kjøper hudpleie hos hudpleieren jeg ... : -) 1
Dragonfly84 Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 LRP Effaclar-serien har ENDELIG gjort huden min nesten kvisefri! Syns det er en kjempebra serie
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #12 Skrevet 14. januar 2012 Vel, jeg leser ingredisenslisten på alt jeg vurderer å kjøpe. Ikke imponert over LRP! Hva er det som skuffer ved produktene du tenkte på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå