Gjest pepsimaxpower Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 HVA HUNDER OG MENN HAR FELLES: Begge har en irrasjonell frykt for støvsugere Begge kommer løpende når du lager mat Begge går rett i skrittet på deg når de vil bli kjent De legger fra seg tingene sine over alt De ser både dumme og søte ut på èn gang Ingen av dem forteller deg hva som plager dem Begge sovner på sofaen hver kveld Begge knurrer når de ikke er fornøyde Begge følger sine instinkter Begge fiser uten skam Begge liker voldsomme leker Begge stikker av hvis de ser noe som er mer spennende enn deg Ingen av dem ser at du har klipt håret eller pyntet deg Når du vil være i fred, vil de leke Begge er mistenksomme på postmannen..!!! 5
skruf Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Her snorker både bernerbikkja og mannen like høyt......jeg blir småsprø! Begge er like glad i mat også. Ingen er mistenksomme på postmannen, men hunden er ikke så glad i bossmennene.. 1
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Og likevel - det er vi som har skapt pc'n du bruker, huset du sitter i og samfunnet du lever i. Kvinner sipper som 3-åringer for ingenting, og kvinner har flere fellestrekk med småunger enn menn har med hunder. Bitter for at menn fikk både muskler og IQ? Skål.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Gammel post.. Vert så mye om dette før, blandt annet bøker som har blitt skrevet.
Gjest pepsimaxpower Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 om jeg er bitter? Nei for all del ikke men syntes bare det stemte så bra i grunnen. Så greit at dere fant opp pcn Men samfunnet hadde ikke vært det samme uten kvinnfolk. Og det er faktisk noen menn som sitter å sipper og syntes skikkeilg synd på seg selv også på lik linje som kvinnfolk. Vi er alle individere med følelser Så er det joe mye bedre å bli sammenlignet med med et menneske enn et dyr 1
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 om jeg er bitter? Nei for all del ikke men syntes bare det stemte så bra i grunnen. Så greit at dere fant opp pcn Men samfunnet hadde ikke vært det samme uten kvinnfolk. Og det er faktisk noen menn som sitter å sipper og syntes skikkeilg synd på seg selv også på lik linje som kvinnfolk. Vi er alle individere med følelser Så er det joe mye bedre å bli sammenlignet med med et menneske enn et dyr Hadde vært mindre bitching, og vi hadde sluppet at halve befolkningen led mindreverdskomplexer og til stadighet var nødt til å rakke ned på det sterkeste kjønn Bare vær glad vi menn eksisterer, det er vi som bringer verden framover. Du fikk utdelt en stor kjeft for helt andre grunner enn å ytre dine lite gjennomtenkte meninger.
Gjest åhhallo Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Hadde vært mindre bitching, og vi hadde sluppet at halve befolkningen led mindreverdskomplexer og til stadighet var nødt til å rakke ned på det sterkeste kjønn Bare vær glad vi menn eksisterer, det er vi som bringer verden framover. Du fikk utdelt en stor kjeft for helt andre grunner enn å ytre dine lite gjennomtenkte meninger. Oh lord, noen følte seg ekstremt truffet:p 3
Gjest pepsimaxpower Skrevet 14. januar 2012 #10 Skrevet 14. januar 2012 mannfolk er dårlige til å ta en spøk av og til... 2
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 mannfolk er dårlige til å ta en spøk av og til... Er bare det at spøken er så jævla dårlig...Det er så tåpelig at kvinner forsøker å hevde seg over menn, når alt av statestikk viser at menn er dere overlegne på samtlige områder. Blir liksom ikke morsomt da, bare tøfler som ler av det, pluss venninne da.
Gjest meh Skrevet 14. januar 2012 #12 Skrevet 14. januar 2012 Er bare det at spøken er så jævla dårlig...Det er så tåpelig at kvinner forsøker å hevde seg over menn, når alt av statestikk viser at menn er dere overlegne på samtlige områder. Blir liksom ikke morsomt da, bare tøfler som ler av det, pluss venninne da. Er det da jeg skal dra frem studier som viser til at om mannfolk ble utsatt for smerten kvinner opplever under naturlig fødsel ville de aller fleste av dem dø ? Tror kanskje du mener overrepresentert, ikke overlegne. Har dere sterkere fysikk, ja kanskje. Omsorg? Mest sannsynligvis ikke. Hjerne? Tror ingen overgår den andre. Og ja, jeg ler når de ikke tar spøken Gjest tar seg tydelig nær av det, og det gjør spøken enda morsommere. Kan godt sammenligne meg selv med en katt uten å bli sur, jeg er både lett på fot, manipulerende, setter meg selv høyt i mitt eget liv og legger på meg fort om jeg spiser ALT jeg vil ha.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #13 Skrevet 14. januar 2012 Er det da jeg skal dra frem studier som viser til at om mannfolk ble utsatt for smerten kvinner opplever under naturlig fødsel ville de aller fleste av dem dø ? Tror kanskje du mener overrepresentert, ikke overlegne. Har dere sterkere fysikk, ja kanskje. Omsorg? Mest sannsynligvis ikke. Hjerne? Tror ingen overgår den andre. Og ja, jeg ler når de ikke tar spøken Gjest tar seg tydelig nær av det, og det gjør spøken enda morsommere. Kan godt sammenligne meg selv med en katt uten å bli sur, jeg er både lett på fot, manipulerende, setter meg selv høyt i mitt eget liv og legger på meg fort om jeg spiser ALT jeg vil ha.. Tja, ser jo at dette er ment som en spøk, men det er jo veldig lite originalt og på lik linje med det diverse ukeblader, reklamer osv. gjør til daglig likevel. Men det må jo være merkelig å ha et behov for å fremheve eget kjønn, selv om det skjer med humor. Jeg tror du lider av noen komplekser som du kanskje behøver hjelp for å takle.
Teqi Skrevet 14. januar 2012 #14 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg stemmer for en "Kvinner er som katter" *Bither lett *Mye hyling før noe endelig skjer *Kan kreve enorme mengder kos, uten å gi noe tilbake *Har lett for å bli grinete, går furtent vekk *lugger og klorer under bitchfights *Følger nøye med på omgivelsene, uten at det er for åpenlyst *Er ofte opptatt av enorm renslighet/støv på hjernen *Furter når det regner ute (må ikke ødelegger frisyren vettu) Jeg bare spøker, men syns den Menn er som hunder er litt teit siden det er bare negative ting som trekkes frem. Endret 14. januar 2012 av Syløven 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #15 Skrevet 14. januar 2012 HVA HUNDER OG MENN HAR FELLES: Begge har en irrasjonell frykt for støvsugere Begge kommer løpende når du lager mat Begge går rett i skrittet på deg når de vil bli kjent De legger fra seg tingene sine over alt De ser både dumme og søte ut på èn gang Ingen av dem forteller deg hva som plager dem Begge sovner på sofaen hver kveld Begge knurrer når de ikke er fornøyde Begge følger sine instinkter Begge fiser uten skam Begge liker voldsomme leker Begge stikker av hvis de ser noe som er mer spennende enn deg Ingen av dem ser at du har klipt håret eller pyntet deg Når du vil være i fred, vil de leke Begge er mistenksomme på postmannen..!!! ...av og til blir jeg oppriktig bekymra for intelligensen til folk. (hilsen kvinne)
Gjest pepsimaxpower Skrevet 15. januar 2012 #18 Skrevet 15. januar 2012 Nei, altså det var bare noe jeg fant på en facebook staus som jeg syntes var litt morsom. Snakket med typen om den og han bare lo å skjønte humoren. Det var ikke for vise til noe kjønn for jeg lever etter regelen med at mannen i huset bestemmer og dama er på kjøkkenet og steller med unga, men på en litt mer moderen måte
Gjest Habblaballa Skrevet 12. mai 2013 #19 Skrevet 12. mai 2013 om jeg er bitter? Nei for all del ikke men syntes bare det stemte så bra i grunnen. Så greit at dere fant opp pcn Men samfunnet hadde ikke vært det samme uten kvinnfolk. Og det er faktisk noen menn som sitter å sipper og syntes skikkeilg synd på seg selv også på lik linje som kvinnfolk. Vi er alle individere med følelser Så er det joe mye bedre å bli sammenlignet med med et menneske enn et dyr Skulle likt å se ansiktet ditt hvis kvinner hadde blitt sammenlignet med tisper. Et godt eksempel på "Kvinner sammenlignet med tisper": -Liker å selge kroppen sin til egen fordel
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #20 Skrevet 12. mai 2013 Det finnes flere mannlige genier enn kvinnelige genier, men også flere mannlige idioter enn kvinnelige idioter. Kvinner er mer middelhavsfarere viser IQ forskningen. Nå skal det være sagt at kvinners IQ har økt de site 50 årene pga muligheter for utdanning. Menn har faktisk lagd den pcen du sitter med hilsen kvinne Anonym poster: 0222c6fa1e6cd20056d18acfccd58633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå