AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hvordan bruker jeg den? Jeg er livredd for å skade meg.....
Lotta1 Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Du holder den litt på skrå og strekker huden litt. Er ikke så skarp som en vanlig kniv
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Du holder den litt på skrå og strekker huden litt. Er ikke så skarp som en vanlig kniv Men så bare drar jeg den loddrett der jeg vil fjerne? Gjør det vondt? Hvor lenge varer fjerningen? Kan jeg like godt bruke barberhøvel? Ts
kissi Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Men så bare drar jeg den loddrett der jeg vil fjerne? Gjør det vondt? Hvor lenge varer fjerningen? Kan jeg like godt bruke barberhøvel? Ts Jepp, du bare drar over der du vil fjerne, som om du skjærer det bort. Gjør ikke vondt i det hele tatt! jeg synes den er genial! Det varer ikke mer enn noen dager, men det geniale er jo at det går så fort å dra over. Kan ikke sammenligne det med en barberhøvel, synes denne er mer praktisk, og det er vanskeligere å gjøre feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå