AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hei! :-) Er veldig blank på oppussingsområdet, men har så veldig lyst til å foreta noen endringer, så lurer på et par ting. 1. På alle vegger i huset er det tapet med tekstur - jeg vil gjerne ha en helt rett og "matt" overflate på alle veggene. Hva må gjøres? 2. På badene: jeg har lest diverse steder at det går an å male fliser, men da gjaldt det fliser på kjøkken/rundt vedovner ol. Dette går vel ikke an på et bad?! Er jo vått miljø ol? 3. Har dere noen linker dere vil dele med meg til gode og inspirerende interiørblogger? Trenger tips og inspirasjon! Spesielt på hvordan man kan forandre et hjem med enkle grep. Gjerne hvordan man kan forandre noe gammelt til noe nytt og flott! Elsker slike "gjør-det-selv" artikler. Takker for all hjelp jeg kan få :-)
Gjest Consensio Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Rive tapeten, sett opp ny og så mal i den fargen du evnt vil ha. Så på et program på TV at de malte fliser på badet (over badekaret) så da regner jeg med at det skal gå.
Sulosi Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har malt flisene på badet mitt. Vaske først, grunne og så male
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Takk for svar! Var redd jeg måtte rive ned tapet og sparkle osv. Fortell meg mer! Hva har du vasket, grunnet og malt med? :-) Hvordan ble resultatet?
Gjest BamseB Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Malt tapet blir ikke bra, malte fliser blir ihvertfall ikke bra! Stikk på Byggmax og kjøp deg panelplater, det er billig og så enkelt at tilogmed mor kan klare det Er det gulvfliser så får du tak i en nevenyttig kar til å klaske nye fliser rett opp de gamle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå