AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hvor i Oslo kan jeg få kjøpt bukkehornskløver (også kalt fenugreek eller methi)?
Nilma Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 (endret) I Oslo vet jeg ikke, muligens i en innvandrerforretning, men du kan definitivt finne det hos Seasoned Pioneers Supert utvalg og rask levering. Endret 13. januar 2012 av Nilma
altsoja Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 eg kjøpte det i stavanger.men vet ikke hvor di har i oslo. hva skal du bruke det til? trenger tips
Gjest Badabing Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 De har det på de fleste innvandrerbutikker som har et visst utvalg av indisk mat i alle fall.
Hm.. Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Helsekostforretninger (men til relativt høy pris). Jeg kjøper det fra iHerb.com. Har sluttet å handle hos innvandrerbutikker. Jeg syns de ofte er urenslige og jeg stoler ikke på matkvaliteten (stoler knapt nok på kvaliteten man får i vanlige butikker, etter mange skandaler).
Mubba Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Har sluttet å handle hos innvandrerbutikker. Jeg syns de ofte er urenslige og jeg stoler ikke på matkvaliteten (stoler knapt nok på kvaliteten man får i vanlige butikker, etter mange skandaler). Dette er jeg helt enig i. Skal du ha bukkehornskløver til spiring? Eller til krydder? Jeg vet at helsekostbutikker selger økologiske bukkehornsfrø og jeg har god erfaring med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå