altflyter Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 14. januar 2012 Hysj! Klart man gjør. Når det ikke smaker potet, så er det ikke potet Tror jeg bare ville gi meg selv litt bedre samvittighet... Men da lurer jeg litt rumle... Hvorfor spiser du potet til raspeballer når raspeballer er potet? Blir ikke det litt smør på flesk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #22 Del Skrevet 14. januar 2012 Hysj! Klart man gjør. Når det ikke smaker potet, så er det ikke potet Tror jeg bare ville gi meg selv litt bedre samvittighet... Men da lurer jeg litt rumle... Hvorfor spiser du potet til raspeballer når raspeballer er potet? Blir ikke det litt smør på flesk? Vet du hva, jeg tror faktisk jeg skrev feil - jeg spiser ikke det! Jeg må ha tenkt på pinnekjøtt når jeg skrev det! Spiser bare kålrabistappe og vossakorv til, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 14. januar 2012 #23 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg må le av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg må le av dere Raspeballer er så absolutt ikke til å spøke med Alvorlige tema må drøftes nøye:) Middagen ble kjempegod. Nå er det film og et glass vin som gjelder. Av og til kan helger være ganske ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 14. januar 2012 #25 Del Skrevet 14. januar 2012 Raspeballene her i hus lages med bacon i midten og har sirup og sukker og salt kjøtt. Men vet det hjemmefra at man trenger ikke reise mer enn til nabohuset før de har en annen tradisjon. Nå fikk jeg lyst på! Og food-brrr'en min (prosessor) har en skeiv kniv. Så den bråker mer enn den rasper og jeg orker ikke raspe for hånd. Ugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 15. januar 2012 I dag har jeg lært noe nytt. Det er første og siste gangen jeg bruker AB funksjonen her inne. Skulle liksom være smart og skive et innlegg som AB, og greide å svare med mitt eget navn og undertegne med TS Da fortsetter jeg å følge min opprinnelige strategi: Å faktisk stå for det jeg mener... Det er nok det som fungerer best. Så kan heller folk være uenig om de vil det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. januar 2012 #27 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg klarte å svare som AB engang uten å mene det. Brukte mob og har tykke pølsefingre. Irriterte vannet av meg fordi jeg ikke kunnde rette opp alle skrivefeilene mine. Så det går i alle retninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 17. januar 2012 I dag har jeg startet et nytt prosjekt. Jeg har ut av det blå, funnet ut at jeg må lære med noe husmor-ish praktisk. Skal jeg gå å henge hjemme hele dagen, kan jeg jo drive med noe litt mer produktivt enn å henge på KG Valget har herved falt på strikking! Siden det nærmeste jeg har vært håndarbeid tidligere, er en skjev grytelapp, (omhyggelig sydd sammen av filt i en alder av 9 år, som gikk i oppløsning når mamma prøvde å bruke den), så kan dette bli en interessant opplevelse. Jeg skal holde dagboken oppdatert med bilder, så har kanskje noen noe å le av framover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. januar 2012 #29 Del Skrevet 17. januar 2012 Oh god! Jeg FANT! http://www.sulvis.com/?p=5546 http://www.sulvis.com/?p=2710 Te-skjeforklaringen som gjorde at jeg plutselig fikk til å strikke sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 17. januar 2012 #30 Del Skrevet 17. januar 2012 På drops sine oppskrifter har de in(n?)struksvideoer til hver oppskrift vet ikke om du kan strikke... Strikking er en vidunderlig kunst som jeg skulle ønske jeg kunne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg kan så absolutt ikke strikke. Skal kjøpe garn og pinner i morgen :D Blir spennende å se om jeg får det til. En gang må jo være den første 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 17. januar 2012 #32 Del Skrevet 17. januar 2012 Stilig! Her er en link som kan bli nyttig, viser til og med hvordan man legger opp: http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?sort=&thumbnails=&categoryid=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #33 Del Skrevet 17. januar 2012 Tusen takk! Så snille dere er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2012 #34 Del Skrevet 18. januar 2012 Åhhh jeg også har lyst å strikke, da skal jeg følge ekstra godt med her inne! Jeg kjøpte dog garn og pinner for over 1 år siden ... Så min første oppgave blir å huske hvor jeg la dem Gleder meg til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) jah. Da er vi i gang med: Altflyter gjør noe hun absolutt ikke kan! Jeg har begitt meg ut på et strikkeprosjekt. Har lagt opp masker for første gang i hele mitt liv, og jeg tror ikke det ble SÅ skjevt Dette skal forhåpentligvis bli noe som skal forestille en tøffel, så dette blir spennende å se hva jeg ender opp med. Til nå, ser det egentlig bare ut som en sort, litt skjev stoffklump, så dette lover godt! Endret 19. januar 2012 av altflyter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 20. januar 2012 #36 Del Skrevet 20. januar 2012 FLINK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #37 Del Skrevet 24. januar 2012 Tenkte jeg skulle oppdatere litt. Det BLE faktisk en tøffel! Er nesten imponert over meg selv. Mobilen min har tatt kvelden, så bildeoppdateringer får dere heller se senere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 24. januar 2012 #38 Del Skrevet 24. januar 2012 Tenkte jeg skulle oppdatere litt. Det BLE faktisk en tøffel! Er nesten imponert over meg selv. Mobilen min har tatt kvelden, så bildeoppdateringer får dere heller se senere Utrolig! Få se bilde på foten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 9. februar 2012 #39 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvordan går det med deg og tøffelen din kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stadig alene Skrevet 22. mars 2012 #40 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg kan hekle... Er du god på det? Slikt går fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå