Gjest Koala Lompa Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Han er liksom litt stygg på en sexy måte han. Lurer på om han lukter godt. Når jeg tenker meg om så er han kanskje også sexy på en stygg måte... Nei,mest stygg på en sexy måte. Endret 13. januar 2012 av Koala Lompa 1
Suzy Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Han ser ut som han lukter veldig vondt, spør du meg 2
Gjest Koala Lompa Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Egentlig tror jeg han lukter lær. Lær og Jack Daniels.
Antlers Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Lemmy er en skikkelig mannemann, men det peneste ved ham er stemmen
Gjest Koala Lompa Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Koser meg med Lemmy ikveld. Har du ikke sett den så se den!
Gjest BamseB Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Lemmy er en skikkelig mannemann Indeed! Cowboyhatt og lensmannsbart er hot
Suzy Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Lemmy er en skikkelig mannemann, men det peneste ved ham er stemmen Indeed - og det sier vel alt
Testosteron Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Jeg skjønner ikke at han fortsatt er i live. 3
Jellybean78 Skrevet 14. januar 2012 #10 Skrevet 14. januar 2012 Han er på listen over 'Living Sex Legends av Maxim Magazine',hvor han visstnok har hatt sex med over 1000 kvinner,så det er tydeligvis en del som er tiltrukket av 'sjarmen hans' da Uansett slår han meg som en veldig jordnær herremann utifra intervjuer jeg har sett med han,overhodet ikke antydninger til primadonanykker eller rockestjernefakter med han,noe som gjør at han får mye respekt av meg iallefall....
bobbi Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Er egentlig mer opptatt av stemmen hans jeg da..og med min "stor vorte i ansiktet" fobi, synes jeg ikke han er sexy. Men var på konsert med dem engang, helt vanvittig bra - hørte ikke noe de to neste dagene,men det var det verdt Endret 14. januar 2012 av bobbi
Raven Emerald Skrevet 14. januar 2012 #12 Skrevet 14. januar 2012 Synes det er så sært at han har barn, jeg. Han ser ikke ut som en som har reprodusert seg. Men på den annen side; han ser ikke ut som en som husker prevensjon, heller. =P 1
Jellybean78 Skrevet 14. januar 2012 #13 Skrevet 14. januar 2012 Synes det er så sært at han har barn, jeg. Han ser ikke ut som en som har reprodusert seg. Men på den annen side; han ser ikke ut som en som husker prevensjon, heller. =P Det er nok mer ett tilfelle av det siste i hans tilfelle tror jeg....etter det jeg har lest så er det så og si ene og alene moren som har oppdratt og vært tilstede for barnet(sønnen) hans,Lemmy var i mange,mange år etter at barnet var født ikke klar over at han var far engang....Han lever ene og alene for musikken/og livet på landeveien (turneer) verden rundt,som han har sagt i flere intervju mangler han fullstendig kompetanse/interresse for noe annet...
Tullamore Dew Skrevet 14. januar 2012 #14 Skrevet 14. januar 2012 Jeg leste boken hans, White Line Fever, og lærte mye nytt om Lemmyen. Blant annet interesserte han seg for hester når han var yngre, fordi det var der alle damene hang, men det viste seg at han også hadde et stort talent til å kommunisere med dem.
Raven Emerald Skrevet 14. januar 2012 #15 Skrevet 14. januar 2012 Det er nok mer ett tilfelle av det siste i hans tilfelle tror jeg....etter det jeg har lest så er det så og si ene og alene moren som har oppdratt og vært tilstede for barnet(sønnen) hans,Lemmy var i mange,mange år etter at barnet var født ikke klar over at han var far engang....Han lever ene og alene for musikken/og livet på landeveien (turneer) verden rundt,som han har sagt i flere intervju mangler han fullstendig kompetanse/interresse for noe annet... Han har to sønner, ifølge ham selv. En han ikke har noe forhold til, og en han har kjent siden sønnen var 6, eller noe deromkring. De har visstnok et godt forhold i dag.
Jellybean78 Skrevet 14. januar 2012 #16 Skrevet 14. januar 2012 Jeg leste boken hans, White Line Fever, og lærte mye nytt om Lemmyen. Blant annet interesserte han seg for hester når han var yngre, fordi det var der alle damene hang, men det viste seg at han også hadde et stort talent til å kommunisere med dem. Jepp,har lest den jeg og...vurderer også å kjøpe meg biografien til Keith Richards, han og Lemmy er the 'real deal' som de sier...mange av dagens såkalte 'rockestjerner' har ett helt allminnelig A4 liv,når de ikke styrer med 'karrieren' sin,men de to lever og ånder for det det holder på med...at de fremdeles er i live i dag er jo moderne mirakler,med tanke på all alkoen/dopen og ville festingen de har vært gjennom... Faren hans var en prest,som forlot moren hans i tidlig alder,dette er opphavet til hatet hans mot religion og tildels autoriteter (særlig politikere), grunnen til at han begynnte i band og lærte å spille ett instrument var utelukkende på grunn av oppmerksomheten han på 'mystisk' vis da fikk fra det motsatte kjønn
Jellybean78 Skrevet 14. januar 2012 #17 Skrevet 14. januar 2012 Han har to sønner, ifølge ham selv. En han ikke har noe forhold til, og en han har kjent siden sønnen var 6, eller noe deromkring. De har visstnok et godt forhold i dag. Jepp,han er med i dokumentaren 'Lemmy,49% son of a bitch,51% motherfucker' Han spiller gitar og driver med musikk/band,har fulgt i fars fotspor med andre ord,men det er nok vært lite kontakt de imellom gjennom oppveksten hans da... Mange syns nok at dette er en temmelig forkastelig holdning ifra en mann/fars side,men Lemmy har vært 100% ærlig og åpen rundt dette hele tiden ifølge han selv,at forhold og barn ikke 'hører hjemme' i hans verden.
Raven Emerald Skrevet 14. januar 2012 #18 Skrevet 14. januar 2012 Jepp,han er med i dokumentaren 'Lemmy,49% son of a bitch,51% motherfucker' Han spiller gitar og driver med musikk/band,har fulgt i fars fotspor med andre ord,men det er nok vært lite kontakt de imellom gjennom oppveksten hans da... Mange syns nok at dette er en temmelig forkastelig holdning ifra en mann/fars side,men Lemmy har vært 100% ærlig og åpen rundt dette hele tiden ifølge han selv,at forhold og barn ikke 'hører hjemme' i hans verden. Ja, mente ikke "kjent" som i at han har vært tilstede som pappa, men at han har vært kjent som far. Den andre sønnen vet vel ikke at det er Lemmy som er faren, engang, om jeg husker rett. Så den dokumentaren, jeg også, nemlig. =P Men begynner å bli noen måneder siden, så husker ikke alle detaljene. Men on-topic; Lemmy er det jeg vil kalle stygg-pen. På en måte.
metempsychosis Skrevet 16. januar 2012 #19 Skrevet 16. januar 2012 Han er liksom litt stygg på en sexy måte han. Lurer på om han lukter godt. Når jeg tenker meg om så er han kanskje også sexy på en stygg måte... Nei,mest stygg på en sexy måte. Har en følelse av at han lukter tobakk og bourbon whisky... Det blir vel litt sånn "god vond-lukt" eller "sexy vond-lukt" skulle jeg tro... Uansett så har han sjarm til tusener, om han så er stygg-sexy eller sexy-stygg ^^
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. januar 2012 #20 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Pffft! Det er bare fordi han er rocker dere synes han ser sexy. Fyren ser jo ut som en uteligger sånn rent objektivt sett. Hadde dere møtt ham på Deli de luca eller T banen hadde dere grøsset, alle som en, og da ikke av kribling mellom låra men mer frykt for å bli besudlet. Når det er sagt er Lemmy god på å bygge egen merkevare, som forfyllet gi-faen jeg-bryr-meg-ikke pøbelrocker. Da sier jeg bare: Følg med på Tungrockens historie på NRK2, Lemmy har ganske mye å fare med han, sånn intellektuelt sett. Han er nok både smartere og mer empatisk enn sitt rykte. Men sexy? Men han lukter garantert av sigaretter, whisky, øl og rester av kyllingvinger, for de som liker sånt Rester altså Endret 17. januar 2012 av Gorgonzola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå