pivo Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Noen som har forslag til tekst på bårekransen? Kjæresten min døde, og hode er helt tomt og har ingen ideer om hva som kan stå. Blir så vanskelig når det er så nært...
Capricorn Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Hva med helt enkelt: Min kjære og din "navnet ditt" Kondolerer så mye
Gjest Allergikeren Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Kondolerer! "Takk for tiden vi fikk sammen, selv om den ble alt for kort. Elsker og savner deg, fra 'pivo'." Eller noe sånt? Kjæresten til en god venn av meg hadde noe lignende på sin krans da han døde. Kommer liksom an på omstendighetene rundt dødsfallet og hvordan det er naturlig for den enkelte å uttrykke seg også, føler jeg.
Suzy Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Antagelig for mye for en krans - men ufattelig flott uansett: W. H. Auden Stop all the clocks, cut off the telephone, Prevent the dog from barking with a juicy bone, Silence the pianos and with muffled drum Bring out the coffin, let the mourners come. Let aeroplanes circle moaning overhead Scribbling on the sky the message He Is Dead, Put crepe bows round the white necks of the public doves, Let the traffic policemen wear black cotton gloves. He was my North, my South, my East and West, My working week and my Sunday rest, My noon, my midnight, my talk, my song; I thought that love would last for ever: I was wrong. The stars are not wanted now: put out every one; Pack up the moon and dismantle the sun; Pour away the ocean and sweep up the wood. For nothing now can ever come to any good.
Sofapute Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 "For alltid min(også et internt kallenavn, f.eks tøffing") Velg noe som betyr no for deg, ikke at det skal se bra ut for de rundt. Kondolerer :'(
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Du er for alltid i mitt hjerte. Glad i deg! (Din) Pivo
altflyter Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Jeg vil aldri glemme deg For alltid i mitt hjerte Kondolerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå