AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Skal oppholde meg en formiddag i oslo i påvente av et fly, og kommer til oslo s med tog, men har lite lyst å drasse rundt på kofferten hele formiddagen. Noen som vet om det finnes muligheter for oppbevaring på togstasjonene? Enten at man levere inn til noen eller oppbevaringsbokser? Og er de i så fall trygge?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Ja, selvfølgelig. Drøssevis. I gamle Østbanehallen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Selvfølgelig finnes det oppbevaringsbokser på Oslo S! Men husk å måle bagasjen din før du velger boks, det er forskjellig størrelse på boksene. Og det er Seuritasvakt der, så det er trygt. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Selvfølgelig finnes det oppbevaringsbokser på Oslo S! Tja, spørs hvor lenge det er selvfølgelig at de finnes i våre dager dag. Særlig etter at en viss fyr har sørget for at vi ikke lenger kan si at vi ikke har terrorister i Norge.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Takk for svar det finnes ikke på de togstasjonene jeg bruker til vanlig, så tenkte det var best å spørre. Da trenger jeg ikke tenke mer på det, og frykten for å slepe koffert på shopping i oslo er eliminert TS 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Oppbevaringsboksene på Oslo S ble byttet ut i 2008. Vi tilbyr ca 800 bokser til oppbevaring av baggasje. http://www.oslo-s.no/article.php?articleID=28866&categoryID=3541
Lista Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Vær forsiktig når du får ut lappen med koden din på. Ei venninne av meg benyttet seg av disse, og ble frastjålet alle tingene sine. Mest sannsynlig hadde noen greid å se hva som stod på lappen. 1
Wonders Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Gå ikke ned dit alene, det kryr av narkiser der nede, svindlere og all slags bånnslam. Nok til at jeg ikke hadde lagt noe der... Det er overvåket, men det tar lang tid før vekterne kommer, og det er ike noe sted en jente går alene. 2
Sofiemor Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Gå ikke ned dit alene, det kryr av narkiser der nede, svindlere og all slags bånnslam. Nok til at jeg ikke hadde lagt noe der... Det er overvåket, men det tar lang tid før vekterne kommer, og det er ike noe sted en jente går alene.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Gå ikke ned dit alene, det kryr av narkiser der nede, svindlere og all slags bånnslam. Nok til at jeg ikke hadde lagt noe der... Hvilken Oslo S er det du har vært på? Joda, det hender man ser mye rart på og rundt stasjonsområdet, men nede ved oppbevaringsboksene har jeg aldri oppfattet som noe særlig ille (og jeg går gjennom der til og fra jobb HVER DAG). Det skumleste der er emokidsa som pleier å sitte utenfor Outland. Man skal passe på i forhold til tyveri - ut over det er Oslo S trygt. Må si jeg lar meg provosere av sånne som deg som sprer helt grunnløse rykter og skremmer vettet av folk som ikke vet bedre. 4
Wonders Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 jeg har hørt folk sloss der nede mang en gang, og det bråker sinnsykt så de dytter hverandre opp mot boksene, og når jeg sitter å spiser i nærheten ser jeg "de jakte" og følger etter sine offere... Teller til 20 så kommer en vekter løpende ned dit... Dette skjer ikke hver gang, men nok til at jeg er klok av skade påført andre... Kanskje dette bare skjer mellom visse tidspunk, og er sesongbetont... Jeg går forbi her hver uke hele året... 1
Vår2011 Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 finnes det noen andre steder man kan legge fra seg?
Bachata Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Jeg hadde ikke tenkt over engang at det kunne være farlig å legge noe i oppbevaringsboksene på OsloS og synes det virker litt hysterisk, men bortsett fra det så mener jeg det finnes oppbevaringsbokser også over på Bussterminalen. Det gjorde det før ihvertfall.
Gjest Solsmil Skrevet 24. januar 2012 #15 Skrevet 24. januar 2012 Gå ikke ned dit alene, det kryr av narkiser der nede, svindlere og all slags bånnslam. Nok til at jeg ikke hadde lagt noe der... Det er overvåket, men det tar lang tid før vekterne kommer, og det er ike noe sted en jente går alene. Altså, jeg har vært der nede MANGE ganger, både alene og sammen med andre, på dagen og på kvelden, og jeg har aldri opplevd noe av det du beskriver.
Rosalie Skrevet 24. januar 2012 #16 Skrevet 24. januar 2012 Kjære vene, Wonders, hvilken verden er det du lever i? Jeg bruker oppbevaringsboksene på Oslo S en god del, og som en annen her skrev, så er det skumleste i den delen av Oslo S/Østbanehallen emo-kidsa som henger utenfor Outland. Og de er ikke videre skumle! Til og med mora mi, som er fra landsbygda, tasser rundt nede ved oppbevaringsboksene helt på egenhånd uten å synes det er skummelt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå