Gjest Hulderjenta Skrevet 29. desember 2003 #1 Skrevet 29. desember 2003 Nå er jeg mildt sagt FOR***NA!!!!!!! Fikk en urettmessig purring fra Bokklubben Energica, og ville ringe for å høre hvorfor. På giroen stod det et telefonnummer jeg kunne ringe hvis jeg hadde spørsmål. Jeg ringte dit, og fikk beskjed om at jeg var blitt satt i kø, og at jeg "straks" ville bli ekspidert. Jeg satt i 21 minutter før jeg ikke gadd mer. Men jeg måtte jo snakke med dem, og ringte igjen. Satt i 42 minutter før jeg la på, uten å få snakke med noen. Fant fram kundenummeret til bokklubben, et helt annet nummer enn jeg det stod på giroen, og ringte dit. Da lød svaret fra en automatisk telefonsvarer-dame: "Velkommen til bokklubben energica. Gjelder henvendelsen en purring fra Hilt og Hansten, kan De se bort fra denne, da det er gjort en feil." FORB****A DRITTBOKKLUBB!!!! :evil: Jeg satt i over en hel J**LA time og hørte BIPP BIPP, BIPP BIPP i telefonkø, for så å få beskjeden i løpet av 30 sekunder! Fy flate for en elendig service!! Snakk om å sløse med kundenes tid!!! ARRRGGG!!!!!! Måtte bare få det ut...
Grooo Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 Har vært flere tråder om denne klubben her inne før ja... Jeg har vært med en masse ganger i bokklubbene, untatt denne...
Gjest GreenSky Skrevet 31. desember 2003 #3 Skrevet 31. desember 2003 Jeg meldte meg ut derfra. Fikk nok av alt rotet. Mange som ergrer seg over dem, du er ikke den eneste.
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. januar 2004 #4 Skrevet 1. januar 2004 Jeg har også hatt problemer med denne klubben. Jeg sa meg opp men det godtok de ikke, så jeg fortsette å få bøker. Jeg sende de i retur og fikk ny bok neste mnd. Skrev brev og ringte men ingenting nyttet. Til slutt skrev jeg et brev hvor jeg skrev følgende: Jeg har sagt opp mitt medlemsskap hos dere, men mottar fortsatt bøker, det nytter ikke å ringe eller skrive og bøkene har hittil blitt sendt tilbake til dere. Men nå er jeg lei, så bøkene blir heretter beholdt av meg og regningen kaster jeg. Da ble det stopp.
Gjest Starya Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Har vært medlem der endel år, og tenkte å melde meg ut så snart jeg hadde fylt "forpliktelsene" mine (kjøpe fire bøker). Like før jul sendte jeg mail for å få vite hvor mange bokkjøp de egentlig hadde registrert på meg. Da fikk jeg vite at alt av forpliktelser hadde falt vekk grunnett omlegginger for lenge siden...
monja Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Jeg meldte meg ut derfra. Fikk nok av alt rotet. Mange som ergrer seg over dem' date= du er ikke den eneste. HATER DEN KLUBBEN MER ENN PESTEN :evil: Puh, godt å få det ut :-?
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #7 Skrevet 4. januar 2004 Dem sender purring samtidig med bøker. Håpløst å komme igjennom på tlf. Håpløst og melde seg ut. Klarte det etter to år. Er livredd noe fra den klubben. Samme gjelder Yves Roche. tror jeg blir gal av tlf og alle misforståelser.
Gjest Starya Skrevet 4. januar 2004 #8 Skrevet 4. januar 2004 Yves Rocher har jeg vært medlem av i ca 10-11 år, uten noen problemer. *bank i bordet*
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. januar 2004 #9 Skrevet 4. januar 2004 Jeg har også hatt store problemer med Yves Rocher. Er ikke medlem i noen klubber nå, jeg tør rett å slett ikke.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. januar 2004 #10 Skrevet 4. januar 2004 Jeg hadde også store problemer med energica, men klarte å komme meg ut tilslutt. Det er veldig synd at de har en så dårlig kundeservice, for de har utrolig mange bøker som jeg kunne tenkt meg. Men aldri om jeg setter min fot inn i den klubben igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #11 Skrevet 5. januar 2004 Ikke alltid en jobb er besatt forde om det sitter noen der! Var det ikke det dem sa i eklamen? Mulig denne bokklubben har ufaglærte kontorfolk? Folk på tiltak eller et kjapt lynkurs en kveld+ Virker jo som de ikke kan noen verdens ting. Jeg ble glad da jeg endelig kunne melde meg ut av klubben . Tok meg to-tre år. Så går det tre år og bøkene begynner å renne inn dørene her. Da skjønte jeg ingenting. Ringte dem og svaret var at em hadde omlegging på datasystemet og gamle kunder hadde kommet med. TROR DEM HAR HATT OMLEGGING LENGE FOR DET SIER DEM TIL DE FLESTE.
Gjest Leeloo76 Skrevet 21. januar 2004 #12 Skrevet 21. januar 2004 Har vært borti denne bokklubben i arbeidssammenheng, og makan til rotehuer skal man lete lenge etter. De har hatt masse problemer med feilutsendinger av både bøker, fakturaer, purringer og inkasso. Ligg unna og finn bøkene på nettet i stede.
~Moon~ Skrevet 21. januar 2004 #13 Skrevet 21. januar 2004 Har også hatt store problemer med Energica. ALDRI mer. Yves Rocher har jeg ikke hatt problemer med.
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. januar 2004 #14 Skrevet 22. januar 2004 Uff - ikke så oppløftende erfaringer dere har... Må være medlem litt til, så skal jeg melde meg ut. Hvis jeg får det til...
Charmina Skrevet 25. januar 2004 #15 Skrevet 25. januar 2004 ENIG!!!! HÅPLØS KLUBB Har ikke tall på alle gangene jeg har fått bøker som har vært avbestillt!! Skal melde meg ut straks det er iallefall sikkert!! ALLE andre bokklubber har fungert helt suverent! -Charmina
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #16 Skrevet 25. januar 2004 Neste gang: Jeg har gjort forsøk på å nå dere på tlf. ilang tid. Jeg har ikke bestilt bøker. Om dere vil ha bøkene, så ligger de her. Kom og hent de. Eller send et bud hjem til meg. Jeg har hverken tid/anl til å gå på posten. Om ikke noe blir gjort anmelder jeg dere til forbrukerk.
Gjest Emmelina Skrevet 27. januar 2004 #17 Skrevet 27. januar 2004 at dere tok opp dette temaet damer :-) Synes at deres bøker er veldig intresante så jeg holdet på å melde meg inn :-) Det gjør jeg IKKE NÅ
-ida- Skrevet 28. januar 2004 #18 Skrevet 28. januar 2004 Denne skal jeg holde meg unna ja, sånn går da ikke ann
Reina Skrevet 28. januar 2004 #19 Skrevet 28. januar 2004 Jeg har ikke hatt noen problemer med denne bokklubben enda. Avbestiller alle bøkene på telefon, eller sender de i retur om jeg glemmer å avbestille. Velkomstpakken er målet
Nymfen Skrevet 28. januar 2004 #20 Skrevet 28. januar 2004 Da lød svaret fra en automatisk telefonsvarer-dame: "Velkommen til bokklubben energica. Gjelder henvendelsen en purring fra Hilt og Hansten' date= kan De se bort fra denne, da det er gjort en feil." Så de visste at de hadde gjort feil allerede før du hadde snakket med dem?? Det sier jo det meste. Har hørt alt dette før, men er selv et av de (tydeligvis få) fornøyde medlemmer. Liker mange av bøkene deres og har aldri hatt problemer med å avbestille. Men jeg har hatt det motsatte problemet jeg da.. Jeg har ikke avbestilt, men har heller ikke fått noen bok. :-? Er forberedt på det verste når jeg vil melde meg ut, men vi har jo forbrukerombud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå