Gå til innhold

Bryllupsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlover til min svigerinne. Og jeg og samboer sitter å diskuterer hvor mye vi skal bruke på bryllupsgaven. Det er samboer sin bror og min bestevenninne. Vi er veldig mye sammen med dem (nesten hver dag) så vi synes vi kan bruke litt.

Men hva er normalen når det er søsken og man er forlover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga 1000 kr til søstra mi og kameraten til samboeren min. De ønsket seg penger... Jeg er student, men tror ikke vi hadde gitt noe særlig om jeg hadde jobba. Kommer jo litt an på økonomien deres også da

Skrevet

Jeg har kun vært i ett bryllup, og da var ingen av oss to forlover, søsken eller veldig nære barndomsvenner. Vi ga en gave for ca. 900-1000. Mulig jeg hadde gitt for litt mer hvis jeg hadde vært forlover eller søsken. Jeg synes jo man må se an sin egen økonomi når man tenker på gave, og hadde jeg vært student eller uten jobb så hadde nok ikke gaven blitt så dyr. Jeg regner med alle brudepar forstår slike ting ;)

Skrevet

Min forlovede og jeg har pleid å gi 1000,- når vi har vert i bryllup, men jeg tror nok jeg hdde gått over det om jeg hadde vert forlover eller om det var nær familie. Men selfølgelig, ikke i mer enn det man har økonomi til. Vi forventer ikke så store gave engang når vi gifter oss for så mange av våre venner har små barn og har nettopp kjøpt seg hus og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...