Gå til innhold

Jeg dater en som spiser boller til middag hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg være bekymret og avslutte datingen nå? SERIØST SPØRSMÅL, ikke slett tråden :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han? Virker ikke så opptatt av kosthold, ihvertfall :fnise:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Bør jeg være bekymret og avslutte datingen nå? SERIØST SPØRSMÅL, ikke slett tråden :sjenert:

tror han trenger kostholdsråd

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er han? Virker ikke så opptatt av kosthold, ihvertfall :fnise:

21 år og tynn som en strek..

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Spørsmål: er det du som har lagd alle McDonalds og Burger-King trådene og?

• Liker 8
Skrevet

tror han trenger kostholdsråd

Ja, tydligvis... men bør man holde seg unna menn med litt rar oppførsel som dette?

Skrevet

Spørsmål: er det du som har lagd alle McDonalds og Burger-King trådene og?

Ehhh??

Skrevet

Snakk med han om mat, om han liker noe annet. Neste date så kan dere sammen sette dere ned på matprat.no, og gå på butikken, og deretter lage noe godt og næringsrikt sammen.

Alle mennesker har skyggesider, og dette er ikke det verste jeg har hørt.

• Liker 4
Skrevet

Snakk med han om mat, om han liker noe annet. Neste date så kan dere sammen sette dere ned på matprat.no, og gå på butikken, og deretter lage noe godt og næringsrikt sammen.

Alle mennesker har skyggesider, og dette er ikke det verste jeg har hørt.

Enig med deg I Grosny, i tillegg var det glimrende forslag du kom med:)

Skrevet

Jeg ville ikke droppet ham.

Jeg ville tenkt at han, som mange unge gutter i den aleren,

nedprioriterte mat.

Boller er billig, lettvindt og noen synes det er godt.

Men gjerne lær han å lage litt mat!

Mange gutter som ikke er vokst opp med å lage mat!

Men hvis det er sånn at han spiser boller, uansett,

for eksempel hvis du har noe annet, så ville jeg absolutt snakket med ham om det.

Kanskje han har en spiseforstyrrelse?

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja, tydligvis... men bør man holde seg unna menn med litt rar oppførsel som dette?

nei, jeg syns det er litt vel å dumpe han bare for det dersom alt annet med han er bra.

hmm ta en casual prat om mat, sånn hva liker du å spise, eller be han på middag eller noe?

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Så lenge han ikke gomler i seg suppebollen eller salatbollen, burde det vel ikke være noe stort problem?

:popcorn:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis du skal bryte alt kun pga bollespisingen, må det våre fordi han trolig promper enormt mye av all den hveten, gjæren og sukkeret! :fise:

Spør han hvorfor, og lær han å lage mat hvis det er kunnskap og økonomi det skorter på, da vel!;)

Endret av kaprifolen
Skrevet

Hva får han til nattmat? Ehh vent litt har et forslag.

Skrevet

tror deg. Jeg jobber med en voksen mann som spiser hveteboller hver dag på jobb. Jeg tuller ikke. Han kjøper en pakke boller og pepsi max hver dag, og de årene jeg har jobber med han har jeg aldri sett han har tatt med seg noe sunn mat på jobben. I tillegg så har han sukkersyken. Han gjør ingenting med det. Hverken trener eller spiser sunt.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

tror deg. Jeg jobber med en voksen mann som spiser hveteboller hver dag på jobb. Jeg tuller ikke. Han kjøper en pakke boller og pepsi max hver dag, og de årene jeg har jobber med han har jeg aldri sett han har tatt med seg noe sunn mat på jobben. I tillegg så har han sukkersyken. Han gjør ingenting med det. Hverken trener eller spiser sunt.

han kommer til å få mange komplikasjoner når han blir eldre pga dårlig regulert diabetes.

• Liker 1
Skrevet

En kompis av meg spiste pizza hver eneste dag i et års tid etter at han flyttet ut fra foreldrene, det har nok med kokkekunst og latskap å gjøre, kan kureres.

Skrevet

Boller er jo kjempegodt. Ingen grunn til å dumpe han!

• Liker 1
Skrevet

spiser han ikke noe annet til middag?

Ingen grønnsaker eller kjøtt?

Blir han ikke dårlig ? :o

Jeg mister omtrent all energi om jeg går uten et par dager =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...