Gå til innhold

Redd ferien min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere dette programmet på tv2? Tror det kan bli ganske interessant, forutsatt at de varierer litt hva slags type reiser og personer de har med. I første programmet ble det litt mye charter synes jeg. De gutta så ut som de skulle rett på pub og feie over alle damene og drikke seg fulle. Og den småbarnsfamilien som skulle teste all inclusive så ut som de hadde fått i seg mer enn nok mat. Men sånn rent bortsett fra det så var det jo interessante tema de tok opp. Håper de tar opp forskjellige ting som alenereisende, hotellsøkemotorer osv. Har savnet et sånt forbrukermagasin som konsentrerer seg om reise :)

Skrevet

Og den småbarnsfamilien som skulle teste all inclusive så ut som de hadde fått i seg mer enn nok mat.

Du mener altså de burde droppe mat denne ferieuka fordi de har spist tidligere? For et latterlig argument å ta med mot å følge med på denne serien.

Skrevet

Hvilken kanal, og hva går det ut på?

Skrevet

Du mener altså de burde droppe mat denne ferieuka fordi de har spist tidligere? For et latterlig argument å ta med mot å følge med på denne serien.

For en merkelig ting å tolke ut av innlegget mitt. Jeg synes det var et interessant program og gleder meg til å følge med fremover. :)

Skrevet

Hvilken kanal, og hva går det ut på?

Det går på tv2, og er en variant av tv2 hjelper deg. Bare at det handler kun om reisetemaer. Sist var det om en vennegjeng som havnet på dårlig hotell, en familie som skulle teste all inclusive, og en test på renholdet på et hotell.

Skrevet

For en merkelig ting å tolke ut av innlegget mitt. Jeg synes det var et interessant program og gleder meg til å følge med fremover. :)

"Men sånn rent bortsett fra det så var det jo interessante tema de tok opp."

Jeg tolker dette som at den overvektige familien var en grunn til å ikke se på.

Skrevet

"Men sånn rent bortsett fra det så var det jo interessante tema de tok opp."

Jeg tolker dette som at den overvektige familien var en grunn til å ikke se på.

Da tolker du feil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...