Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevarer dere strikk og kliper?! Mine flyter rundt overalt. Trenger kreative tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sugekopper med knagger på badet, og henger strikkene på disse. Klemmer, smykker, ringer og annet oppbevarer jeg i de to øverste skuffene i denne kommoden, med inndelinger av denne typen.

Skrevet

Strikk har jeg på et smykkestativ og hårspenner/klyper og fliseklemmer samler jeg opp i sånne muffinsformer fra kremmerhuset:)

Skrevet

Strikkene mine henger på en knagg, lus, spenner og slikt har jeg i en liten skål.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Jeg har et skrin som søsteren min har laget til meg, med fire individuelle rom i. Der har jeg hårbånd oppi det ene, hårstrikker i det andre, klemmer og klyper i det tredje, og litt sånt som blir til overs i det fjerde.

Et pent innslag på hylla på badet :)

Skrevet

Jeg har de i en kurv med lokk, det samme med sminken. I to forskjellige størrelser, og de pynter samtidig opp.

Skrevet

Jeg slenger de rundt i hele leiligheten, kjæresten min blir gal! Haha. Med noen dagers mellomrom, tar jeg meg en runde og samler de opp :) har sikkert 7-8 plasser der de samler seg opp. På skrivebordet, ved siden av senga, i bokhylla.. Uten at jeg tenker over at jeg legger de fra meg. På badet har jeg en egen dedikert plass på en hylle til strikker. Før brukte jeg å henge de opp, men endte alltid opp med å bare legge de på hylla automatisk, så sånn har det blitt :)

Skrevet

Jeg har de i tomme q-tipsbokser. Må seriøst skaffe meg noe lekrere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...