meelissa Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hvordan oppbevarer dere strikk og kliper?! Mine flyter rundt overalt. Trenger kreative tips
Fantomina Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har sugekopper med knagger på badet, og henger strikkene på disse. Klemmer, smykker, ringer og annet oppbevarer jeg i de to øverste skuffene i denne kommoden, med inndelinger av denne typen.
challenger Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Strikk har jeg på et smykkestativ og hårspenner/klyper og fliseklemmer samler jeg opp i sånne muffinsformer fra kremmerhuset:)
Gjesten Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Strikkene mine henger på en knagg, lus, spenner og slikt har jeg i en liten skål.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Hei! Jeg har et skrin som søsteren min har laget til meg, med fire individuelle rom i. Der har jeg hårbånd oppi det ene, hårstrikker i det andre, klemmer og klyper i det tredje, og litt sånt som blir til overs i det fjerde. Et pent innslag på hylla på badet
Casall Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har de i en kurv med lokk, det samme med sminken. I to forskjellige størrelser, og de pynter samtidig opp.
riosoto Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Jeg slenger de rundt i hele leiligheten, kjæresten min blir gal! Haha. Med noen dagers mellomrom, tar jeg meg en runde og samler de opp har sikkert 7-8 plasser der de samler seg opp. På skrivebordet, ved siden av senga, i bokhylla.. Uten at jeg tenker over at jeg legger de fra meg. På badet har jeg en egen dedikert plass på en hylle til strikker. Før brukte jeg å henge de opp, men endte alltid opp med å bare legge de på hylla automatisk, så sånn har det blitt
Jade Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har de i tomme q-tipsbokser. Må seriøst skaffe meg noe lekrere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå