AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Håper noen kan hjelpe meg med et problem! De siste dagene forstår tydeligvis ikke pcen min at jeg er innlogga enkelte plasser. Jeg er f.eks innlogga på wordpress.com, så går jeg og leser blogginnlegget til en annen wordpress-blogg jeg følger og så klarer ikke pcen min å forstå at jeg er pålogga med brukeren min sånn at jeg kan kommentere med min bruker. Når jeg går på wordpress.com så står jeg som pålegga. Så kan jeg skrive et innlegg og når jeg trykker på "preview" så finner ikke wordpress siden. Virker som de ikke skjønner at jeg er pålogga selv om jeg er pålogga hvis det ga noen mening..? Samme med nettbutikker. Jeg logger inn og legger noe i handlekurva, men i samme øyeblikk blir jeg utlogga og det er dermed umulig for meg å handle... Har prøvd å slette cookies uten hell (har sletta helt fra "beginning of time". Har også sletta andre ting som autofill in og sånt. Forstår ikke hva emr jeg kan gjøre..? Det må være pcen min det er noe galt med, for jeg har ikke disse problemene på andre pcer.
Gjest badeand1 Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 har du samme nettleser på de andre pcene?
*Sinnataggen* Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 mulig litt virus og slikt. regner med du har slutte å bruke den valige nettleseren og bruker chrome. ta å slett helt alle spor fra den leseren du bruker, så legger du den inn på nytt etter en restart. tenker det er i orden igjen da, uten å garantere noe. seff et skikkelig virus søk og malmwarebyte er også et godt program å søke med.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Bruker chrome på begge pcene. Skal prøve å installere på nytt. Masse lenker jeg har lagra som favoritter jeg ikke vil miste da, må få kopiert ned de først
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Det som er litt rart er at det er selektivt hvilke nettsider den "husker" at jeg er pålogga på. Den husker f.eks at jeg er pålogga på facebook og kvinneguiden. Og den husker at jeg er pålogga på én wordpress-blogg, men ikke på en annen wordpress-blogg. Rart. Men skal prøve å få installert på nytt og ta et virus søk ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå