Gå til innhold

Familiebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke barn eller noe sånt, men tenkte på hvordan man gjør det med familiebursdager når besteforeldrene deres ikke er sammen lenger.

Mine foreldre er ikke sammen, de krangler for det meste. Men tror de kunne tatt seg sammen ved slike anledninger, men det hadde nok vært ganske kleint og fake hvis dere skjønner.

Så hva gjør dere med familiebursdager da? Ber dere alle, selv om det er kleint og merkelig stemning? Har dere flere bursdager? Eller feirer dere ikke i det hele tatt? :)

Takker veldig mye for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruella
Skrevet

Huff ja, en aktuell problemstilling for mange i disse dager..

Jeg er av den mening at du/dere inviterer de som dere ønsker skal komme i bursdagsselskapet og så er det gjestenes ansvar å oppføre seg ihht høflighet og normal folkeskikk. Klarer de ikke det så får de selv velge å komme på et annet tidspunkt, uten at de da skal forvente full bursdagsoppdekning - for bursdagen, den har de selv valgt å stå over. Hilsen ei som er mor og stemor

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Vi ber alle. Vi tenker som så at det er voksne mennesker det er snakk om. Det vil si, de som er skilt er voksne. Om det en gang skulle bli såå kleint at ikke begge kan ta seg såpass sammen for å være der samtidig, så får de finne ut av det selv FØR selskapet varer. Eventuelt så gir vi streng beskjed til den utagerende personen om å snakke minst mulig/eller i alle fall være så høflig som mulig til den andre i selskapet.

Gjest Annaires
Skrevet

Vi ber alle. (både jeg og mannen har skilte foreldre),

Skulle da bare mangle at de ikke klarer å oppføre seg, om ikke måtte den som ikke klarte det holdt seg hjemme.

Gjest Mahareth
Skrevet

Vet ikke helt hvordan vi skal ordne det i fremtiden, men jeg regner med jeg kommer til å invitere alle om vi får plass.

Min søster har hatt to selskap, mye fordi der er begges foreldre skilt og minst en av partene har nektet å komme om eksen må være der :roll:

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Vet ikke helt hvordan vi skal ordne det i fremtiden, men jeg regner med jeg kommer til å invitere alle om vi får plass.

Min søster har hatt to selskap, mye fordi der er begges foreldre skilt og minst en av partene har nektet å komme om eksen må være der :roll:

Huff. Jeg hadde nektet å ha to selskap for min fordi noen andre ikke klarte å ordne opp sine problemer seg imellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...