AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Jeg er student og trenger en gulvovn som kan varme opp hybelen min som på denne tida er isnende kald. Er det noen som vet om noen bra ovner som kunne hjulpet meg litt? Vil ha med hjul, og gjerne en som er strømsparende i lengden. Også må den kunne varme opp et rom fortere enn en panelovn. Panelovnen min bruker jo ca en halvtime på å få rommet opp én grad. Det er håpløst siden det er 7-8 grader her om morgenen. Og hvis noen i tillegg vet om butikker i Bergen som selger ovner og kan levere hadde jeg blitt kjempetakknemlig
Gjest Surrehodet Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Jeg var på Chlaes Olson igår. De hadde sånne små oljeovner til 299. Og noen andre til 199. Sjekk det ut. Selv om jeg var på Lagunen, antar jeg de har dem på bystasjonen og.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 It's the Dragon Delonghi! Min lenke Min lenke. Du burde bruke minst 500kr
Gjest Mandalas Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Ifjor hadde vi to oljeovner her og fikk aldri opp varmen. I år har vi kjøpt en vifteovn fra Expert. Og den er genial!! Det blir kjempefort varmt og den er liten og pen Noe lignende denne, vel verdt pengene: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/varme/VV20CDH/adax-vifteovn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå