Gå til innhold

Vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mange av dere der ute som får vaginal orgasme?

I hvilke stillinger kommer dere lettest?

Noen spesielle triks som må til? Hardt, fort?

Dama har ikke hatt dette før, og jeg har lyst til å prøve å gi henne det.

Hun kommer veldig lett ved stimuli av klitoris.

Alle tips og råd settes stor pris på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare ca 30% av kvinner som får det, så det er ikke sikkert dama di kan få det.

Skrevet

Prøv deg på en g-punktsorgasme i stedet, mye enklere. Da er det jevnt trykk som gjelder ;) Varierer vel litt, men vil tro høty tempo og litt trykk hjelper deg godt på vei ;)

Skrevet

Jeg har ikke fått en ren vaginal orgasme selv (enda), men har funnet en teknikk som gir meg mye sterkere orgasme! Klitorisstimuli + kniping!

Jeg så faktisk denne metoden på Trekant på NRK (:rodme:). Så du og kjæresten kan jo se denne episoden sammen først (metoden jeg snakker om starter på ca 33:30), for så å teste det ut selv etterpå :lur:

Forresten, i stedet for å ha en dildo i vagina pleier jeg å "bruke" kjærestens penis - mer nytelse for oss begge :jepp: I tillegg pleier jeg å bruke hendene på klitten i stedet for en vibrator, men det er nok mest smak og behag.

Gjest just words
Skrevet

Jeg har aldri fått en vaginal orgasme når jeg knuller noen. Om jeg sitter oppå kan jeg godt få klitorisorgasme. Meen når typen fingrer meg har han ingen problem med å finne g punktet mitt, skal ikke så mye stimuli til der før det blir stor fest og hæla i taket..

Skrevet

Jeg liker best og sitte oppå gutten eller bakfra vaginalt, jeg klarer ikke og få klitorisorgasmer får bare vaginalt.

Mitt tips er og snakke sammen og prøve ut forskjellige stillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...