Gå til innhold

Gode ørepropper til lesesalen

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari
Skrevet

Hei,

studerer for tiden på en lesesal som er preget av litt for mye støy for min smak - mye ut og inn av døren og ikke minst masete medstudenter :kjefte:

Lurer derfor på om noen her har god erfaring med å bruke ørepropper som tar bort/demper mas og støy? Eller vet hva som er best av sånne standard engangs og for eksempel voks eller silikon?

På forhånd takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ørepropper om natta, kjøper noen myke på apoteket, Max Lite heter de. Former seg bra og er ikke så ubehagelige (selv om det hender de suger seg litt langt inn...) og demper mye lyd.

Skrevet

Jeg bruker ørepropper hver natt, og har etter mye testing funnet en favoritt fra apoteket. Husker ikke hva de heter, men det er en pakning med 5 par i en liten plastboks, alle er orange. Ikke dyre heller. Anbefales!

Skrevet

Jeg bruker ørepropper hver natt, og har etter mye testing funnet en favoritt fra apoteket. Husker ikke hva de heter, men det er en pakning med 5 par i en liten plastboks, alle er orange. Ikke dyre heller. Anbefales!

Tror det er max lite? Er de jeg er mest fornøyd med også, de er så myke at jeg ikke får gnagsår i øret. :ler: Og så skyller jeg de etter noen dagers bruk (bare under rennende vann) så de varer litt lenger. Men det er snakk om smak og behag, noen foretrekker voks.

Skrevet

Jeg bruker de samme om natta fordi samboer snorker. Etter at jeg begynte å sove med ørepropper sover vi bedre begge to - jeg hører ikke at han snorker og slipper derfor å vekke ham for å få sove igjen etter at han har vekket meg med sine grynt.

Har ikke brukt ørepropper på lesesalen (foretrekker musikk), men antar at siden de stenger ute høylytt snorking så stenger de også ute div støy på lesesalen :D

Skrevet

Jeg har alltid brukt disse øreproppene. Bruker de når jeg sover eller trenger at det skal være helt stille. Kjøpt de på apoteket før, men nå selger de de på Vita også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...