AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hei Kjæresten min kommer bare når vi bruker kondom,hva kan det komme av.Er det flere ssom har det slik?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Motsatt O.o Kondomet strammet jo og gjør ham mindre sensitiv, kan hende han slapper bedre av da. Eller at han rett og slett er LIVREDD for å få barn noe som virker som en ekstrem turnoff? xD
Pialill Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Eller at han rett og slett er LIVREDD for å få barn noe som virker som en ekstrem turnoff? xD Der har du eksen min også! han va så livredd for å bli pappa at han ikke kunne komme i meg selv med kondom. Men uten ble den nesten alltid slapp. Selv om jeg gikk på pillen. Ble jo til at vi brukte kondom mesteparten av tiden...
lillejenta1 Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Der har du eksen min også! han va så livredd for å bli pappa at han ikke kunne komme i meg selv med kondom. Men uten ble den nesten alltid slapp. Selv om jeg gikk på pillen. Ble jo til at vi brukte kondom mesteparten av tiden... huff og huff hehe!! Da ble dere ikke foreldre ihvertfall
Gjest utoginn Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Det er urettferdig, vi vil gjerne ha barn ... og på den måten blir det masse deilig sex
Pialill Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 huff og huff hehe!! Da ble dere ikke foreldre ihvertfall jah! ser det positive i det!
Gjest BamseB Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Syns det hørtes merkelig ut, helt til jeg hørte Pialills side.
Pialill Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Syns det hørtes merkelig ut, helt til jeg hørte Pialills side. Sitter nok mellom ørene ja
ssecret Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Har du spurt han om han vet selv hvorfor? Kanskje han har en veldig følsom penis, og at kondomet beskytter litt
altflyter Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 Det høres veldig mentalt ut... Kanskje han liker at kondomen strammer litt ekstra?:S
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. januar 2012 #11 Skrevet 13. januar 2012 Det er sikkert for at han er livredd for at du skal bli gravid uten, så han tør ikke slippe seg helt løs da. Men med kondom så er han trygg og klarer å nyte det uten å være redd for å bli pappa :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 Kjæresten min kommer også mye lettere med kondom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå