AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har veldig sensitiv hud, og kombinert med rask hårvekst og mørke hår samt ønske om helt glatt hud er jo ikke helt optimal. Jeg har forsøkt å vokse selv med striper beregnet for bikinilinje for sensitiv hud, og jeg så ut som ei ribba høne i flere dager etterpå. Får heller ikke alt bort selv, fordi jeg ikke har god nok teknikk. Har prøvd epilering på bena, og det begynte bare å blø, så never again. Er det noen her med veldig sensitiv hud - type lett begynner å blø og blir skikkelig irritabel av hjemmevoksing som fint tåler voksing på salong? Tar dere spesiell etterbehandling(beroligende oljer e.l)? Har også sett at Expoert selger en hårfjerningssak som tar bort hår ved hjelp av lys - men hva er langstidseffektene av denne - og kan man bruke den overalt?
Evelyne Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Jag har supersensitiv hud där nere men jag klarar salongsvaxning helt fint! det gör ont i ett par dagar och är rött och svullet (blør gör det bara precis efter) i någon dag, men sedan är allt problemfritt! Jag är så otroligt glad att jag testade det, barbering går ju nästan inte alls. Men tänk på att det är värst de första 2 gångerna, sedan blir det mycket bättre!
Evelyne Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Glömde tillägga att salongen brukar smeta på en kjempebra olja efter vaxningen. Väl hemma använder jag Apotekets produkter för ändamålet samt smörjer in med fuktkräm. Funkar finfint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå