Gjest Angel eye Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det noen her inne som kan gi litt mer info om selvbruningen - air brush tanning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 Sjekk dagbladet idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #3 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg prøvde det i går sammen med kjæresten! Vi ble fine og brune! Man kan ikke dusje samme dagen, så det ble ikke noe kos den natten gitt! Vi luktet ikke akuratt godt heller... Men det var verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angel eye Skrevet 31. desember 2003 #4 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvor mye kostet det? og hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 31. desember 2003 #5 Del Skrevet 31. desember 2003 Finnes det i Norge? Hvor? Så det på "Homsepatruljen". Ganske smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #6 Del Skrevet 1. januar 2004 Det koster en rundt 500-600 kr for hele kroppen. Det tar ca 15 min til sammen tror jeg det var. Du må nemlig "tørke" etterpå og da står du i 5 minutter.. De har det på Frogner i Oslo.. Ring rundt til hudpleiere osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #7 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvordan blir det når det begynner å gå av? Blir det skjoldete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva i.i. Skrevet 4. januar 2004 #8 Del Skrevet 4. januar 2004 Det lurer jeg og på ? Skulle gjerne prøvd det. Har fått nok av å bli orange og skjoldete ved hjemmebruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 4. januar 2004 #9 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har en venninne som fikk det gjort hos en frisørsalong. Resultatet ble bra, men hun ble skjoldete på halsen etter noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå