Gjest Joanna Skrevet 29. desember 2003 #1 Skrevet 29. desember 2003 Hvis dere skal rangere klærne etter slitestyrke og at de holder form, søm og farge vask etter vask: Hvilken "billig"-butikk har de beste klærne? H&M, Cubus eller Vero Moda?
Gunilla Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Cubus eller Vero Moda. Definitivt ikke H&M! (selv om det finnes unntak)
Gjest Lea Skrevet 29. desember 2003 #5 Skrevet 29. desember 2003 Jeg har gitt opp Vero Moda etter å ha kjøpt bukse nr. tre som har hatt feil på sømmen. :evil: Cubusklær har lett for miste fasongen (synes jeg) og H&M er så billige at det ikke gjør noe om plagget må kasseres etter en liten stund. Mitt tips: Sjekk sømmene! Ellers har LeneV ganske mye fint som ikke koster for mye. Og B-Young.
Lilletrollet Skrevet 29. desember 2003 #6 Skrevet 29. desember 2003 Jeg er enig. Vero Moda er greit nok,men jeg har også funnet mye dårlige klære der. Cubus handler jeg ikke på,mens H&M er så rimelige at jeg kan kjøpe dobbelt,så har man reserve he he. Men jeg har funnet mye fint på Voice of Europe jeg. De har kanske bra tilbud inni mellom. Og der synes jeg kvaliteten er bra! Lene V også! Lilletrollet
Nigella Skrevet 29. desember 2003 #8 Skrevet 29. desember 2003 Jeg synes også at Cubus fort mister fasongen. Har forkjøpt meg der på ett par gensere. Nupper veldig også. Enig i at B-Young ikke er så værst til å være billig.
Gjest Coral Skrevet 30. desember 2003 #9 Skrevet 30. desember 2003 vero moda er ok, finner en del der og noen av klærene holder faktisk vask etter vask :D Hm er også ok, men dårlige kval.syns jeg.
Lilletrollet Skrevet 30. desember 2003 #10 Skrevet 30. desember 2003 B-Young er bra,men jeg ble så skuffet over sørvisen jeg fikk i en butikk i oslo....Hadde fått en bukse i gave (kjøpt et annet sted i landet),men fikk ikke bytte den i oslo fordi den var øddelagt.... Hadde den vært for liten så kunne jeg ha byttet den,men fordi den var øddelagt måtte jeg jobbe livet av meg for å sende den tilbake til den andre butikken.....Ja ja.Jeg fikk tilslutt en ny bukse,men det tok sin tid Lilletrollet
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #12 Skrevet 9. januar 2004 Kjøper kun t-shirter til arb.bruk på disse butikkene. b-young har en del bra. Har dere kjent kvaliteten på gensere til cubus og de andre. tykke stive. Etter vask er de håpløse. kan koste så mye 199.- det vil, men er bortkastet. jeg kjøper klær to ganger i året på salg hos vivekes og step-in og det blir billigere for meg enn disse bruk/kastklærne fra kjedene. greit for småbarn.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #13 Skrevet 10. januar 2004 B- Young har utrolig bra klær til helt greie priser. Er nesten ingen vits i å vente til det er salg. Da får du bare alt søppelet ingen vil ha Er såpass rimelig at man kan kjøpe det man har lyst pånutenom salg. Det jeg synes er fint mommer nemlig aldri på salg likevel. Det blir nemlig utsolgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå