Gjest Tekola Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hei! Skal snart en tur til Stavanger og tenkte at det vil være en god anledning til å se etter brudesko! Er det noen som har tips til butikker med godt utvalg av hvite sko? Eventuelt brudesalonger?
Isabella82 Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 brudesalongen i stavanger har salg på brudesko for øyeblikket
Hildegard Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Men pass på at du får et ubrukt par, ikke ett med skittflekker og tåfis-lukt som jeg fikk fra Brudesalongen. Fikk heldigvis byttet dem uten dikkedarier, men når man betaler full pris for et par sko så ønsker jeg ikke tåfis i dem, hehe.
bobbi Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 æsj, det ville ikke jeg heller hatt Mange nettbutikker har jo bra retur policy ( i tilfelle du ikke finner noe i Stavanger :gjeiper: ), sånn at du kan bytte eller levere tilbake hvis de ikke skulle passe Hos drømmedagen.no kan du prøve og eventuelt bytte før du betaler, og det kan man på brandos.no også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå