Lise79 Skrevet 29. desember 2003 #1 Skrevet 29. desember 2003 Hvor ofte pusser dere vinduene deres? Spesielt nå på vinterstid...
Barbie Skrevet 29. desember 2003 #2 Skrevet 29. desember 2003 Kanskje et par ganger i løpet av vinteren. På sommeren vasker jeg de mye oftere. Hver mnd hverfall.
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Ca 1 g i årwet totalt. Bor midt i Oslo...
Lise79 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2003 Jeg prøver å gjøre det hver måned jeg også. Men på vinterstid går det skeis. Da fryser det osv. Noen som har noen gode råd der?
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #5 Skrevet 29. desember 2003 Jeg prøver å gjøre det hver måned jeg også. Men på vinterstid går det skeis. Da fryser det osv. Noen som har noen gode råd der? Spylervæske eller å la mannen overta.....
Imax Skrevet 29. desember 2003 #6 Skrevet 29. desember 2003 Når jeg ikke kan se ut av dem... Det blir lengre og lengre mellom hver gang. Vasker i hvert fall vinduene til mormor 2-3 ganger før jeg vasker mine. Men jeg vasker dem oftere enn hun under meg, tror ikke hun vasker dem noen gang.
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #7 Skrevet 3. januar 2004 En skvett rødsprit i vaskevannet. Slik gjør man til jul for da skal alt vaskes.
Gjest Brunhilde Skrevet 3. januar 2004 #8 Skrevet 3. januar 2004 En skvett rødsprit i vaskevannet. Slik gjør man til jul for da skal alt vaskes. Ja, eller vodka? Nei, til jul vasket jeg vinduene innvendig - så skinner de når det er mørkt ute, og det er det viktigste!
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2004 #9 Skrevet 4. januar 2004 En gang i året! Den lave solen de siste dagene kombinert med hjemmetilværelse på dagen, har minnet meg om at i hvert stuevinduene bør vaskes. Men nå er snart ferien slutt, og jeg kaster alle sorger bakom meg - jeg ser dem ikke mer, jeg ser dem ikke mer... Blir vel til våren, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå