AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Tenker sånn etter vielsen frem til middagen. Takker for alle gode forslag og tips
Rainbow Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har ikke gifta meg, men var forlover, og dermed med på en del av organiseringen. Vi hadde ganske stor avstand fra kirka til lokalet, (i en halvtime eller noe), så først brukte folk litt tid på å kjøre dit. Så ble det servert champagne/vin og annen drikke (husker ikke om det var noe småtteri å bite i også) for de som kom til lokalet først. Brudeparet tok bilder utenfor kirka mens alle andre dro til lokalet. Vi tok imot dem der og plasserte ut gaver etc. Når brudeparet kom tok alle bilder av dem, og så gikk de inn og skravla og venta mens paret tok noen flere bilder (sammen med oss forlovere) utenfor lokalet.
Grønt blad Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 I bryllupene jeg har vært i har gjestene dratt til festlokalet. Der har det (som regel) blitt servert drikke (med eller uten alkohol) og noen ganger noe å spise, gjerne et par store fruktfat. Det har ikke vært underholdning, men gjestene har hilst på hverandre, snakket sammen og vært sosiale. Jeg synes det har fungert bra, og tiden har gått fort. De ansvarlige for gavebordet har pakket opp og merket gaver o.l.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Bare pass på at bildene blir tatt rett etter sermonien. I et bryllup jeg var så reiste brudeparet med følge til fotografering etter middagen. Det ble noen laaaaaange timer for de gjestene som satt igjen.
Evie Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Hei! Vi har tenkt (som nevnt over) å åpne lokalet for gjestene og servere drikke og frukt. Vi skal ha vielse i hagen der vi skal ha selskapet så etter vielsen tar vi nok noen bilder i hagen og noen bilder et stykke unna. Tar nok de i hagen til sist slik at man kan ha med familie og venner på bilder. Og så har vi en time hvor fotografen går litt rundt og tar bilder :-)
ivorybride Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Vi tenkte at gjestene kunne dra fra kirken til lokalet og få en velkomstdrink og litt frukt eller noe og bli underholdt med litt musikk (fiolinist eller noe sånt) mens de venter på oss. Vi tror ikke at vi bruker lengre tid enn en time på å ta bilder, så vi håper ikke vi trenger mye mer aktiviteter enn det nevnt over
Anglofil Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Gjestene fikk velkomstdrink og frukt, de minglet og pratet mens vi da hadde fotosession. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Mange av gjestene som liker denne tiden da de kan mingle uten bordplassering og snakke med familie de ikke har truffet på en stund, Er en fin del av bryllupet. 1
bobbi Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Våre gjester skal "mingle", drikke musserende, spise noen småretter og forhåpentligvis kose seg ute i sola Vi er så heldige at vi gifter oss like ved en nydelig park, så vi trenger ikke dra så langt for fotgraferingen :)Tenkte at gjestene( foreldre, forlovere etc.), kan gå tilbake til lokalet å kose seg etterhvert som de er ferdig fotografert Endret 17. januar 2012 av bobbi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå