Patronus Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Noen kommer lett, andre ikke. Dere som sliter med å komme, krever dere orgasmen deres fra partner? Eller fikser dere orgasmen selv, uten partners hjelp? Har det noen gang hendt at du må mase?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Har aldri måttet mase. Krever ikke, men spør pent de gangene han ikke tar initiativ selv.
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 nei, krever ikke og maser ikke.. har ikke fikset det selv heller med unntak av 1 gang
Gjest anonymx92 Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Aldri fått orgasme på egen hånd! Fikk min første for et par måneder siden etter 5år med sex(2seriøse forhold). Jeg har fortsatt ikke klart å komme ved at han fingrer eller gir meg oralsex, men vi tar den tiden vi trenger, og jeg krever ikke noe som helst av han. Jeg kommer kun ved å sitte oppå han, hvor jeg kan styre selv. Dette er jo en stilling han (og mange andre menn) liker veldig godt, så det funker supert:)
Gjest Mooky Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Trist, men ingen mann har noen gang fått meg til å få orgasme.. Nå har jeg kjæreste og han har heller ikke klart det (enda). Men det er egentlig ikke noe problem, tar bare vibratoren i bruk når han er gått hjem Hehehe 1
Gjest anonymx92 Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Som jeg sa, ingen har noen gang vært i nærheten av å gi meg orgasme engang, uansett hvor mye jeg nyter det som blir gjort! Jeg må bare fortelle hvordan jeg endelig fikk til min første orgasme under sex, for jeg gikk såpass lenge uten det, og ønsker bare at alle skal få kjent hvor nydelig det er å få orgasme sammen med partneren sin! Har du prøvd å sitte oppå han, altså, ikke beveg deg opp og ned, men prøv å sørg for at du har hele penis inn ideg, slik at klitorisområdet ditt treffer skambanket hans. "gyng" deg deretter frem og tilbake, hardt inntil skambene hans, slik at klitoris blir stimulert. Når jeg fikk til bevegelsen tok det meg maks 30sek før orgasmen kom!! Og tro meg når jeg sier at det er en HELT annen orgasme enn hva du får av vibratoren!! Lykke:)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 "Krever" ikke orgasme hver gang, men regner egentlig med at han fikser det hvertfall annenhver gang. Hvis jeg hadde måtte mase så hadde det vært turn off.
lillejenta1 Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Jeg kommer hver gang jeg og kjæresten min har sex. Det kan hende jeg må mase og be litt dersom vi nettopp har hatt sex og jeg vil ha en runde til, men han går med på det hver gang og liker nok det å la meg vente litt!!
lillejenta1 Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Jeg kommer hver gang jeg og kjæresten min har sex. Det kan hende jeg må mase og be litt dersom vi nettopp har hatt sex og jeg vil ha en runde til, men han går med på det hver gang og liker nok det å la meg vente litt!!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 treng ikkje mase, eg sei at eg vil ha! basta bom
-Turtle Skrevet 13. januar 2012 #11 Skrevet 13. januar 2012 (endret) . Endret 10. april 2012 av -Turtle
Eudyptula Skrevet 13. januar 2012 #12 Skrevet 13. januar 2012 Nei, jeg krever ingenting. Orgasme er oppskrytt :gjeiper: 2
smilo Skrevet 13. januar 2012 #13 Skrevet 13. januar 2012 Jeg krever ingen orgasme, men om jeg ønsker å komme, så spør jeg om han kan hjelpe meg å avslutte.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #14 Skrevet 13. januar 2012 nei, men jeg krever at kjæresten godtar at jeg ikke ønsker orgasme!
Gjest Blubberella Skrevet 13. januar 2012 #15 Skrevet 13. januar 2012 Jeg krever ingenting, nei. Hvis jeg ønsker orgasmer sørger jeg for det selv, men blir selvsagt glad om han gidder å hjelpe meg litt av og til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå