Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lyst til å jobbe i kundeservice.. har erfaring om dette fra butikk o.l. så nå vil jeg prøve meg med det samme, men over telefon. Desverre ser jeg sjelden jobbannonser til disse stillingene utlyst... Hvor henvender jeg meg og har dere noen forslag til bedrifter jeg kan kontakte for en slik jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit iallefall at Kelly Services bemanningsbyrå har en del sånne jobber

Skrevet

Tja. Sjekk nettsidene til firmaer direkte, alle firmaer du kan tenker deg har kundeservice per telefon. Banker/helsevesen/NAV etc er de eneste jeg kan tenke meg har noe utdanningskrav (tror, vet det ikke), ellers så kan man vel jobbe for de fleste kundeservicer. Jeg har jobbet med det selv, og synes det var storfestlig i min bedrift. Jobber nå med salg, og har kontakt med utallige firmaer, og nesten alle bransjer/firmaer har en kundeserviceavdeling. Selv de som sitter og selger varer mest til firmaer og ikke privatpersoner.

Men om min kundeserviceerfaring er talende for andre bedrifter, så er det mye vikarbruk og endel gjennomtrekk så det er "lett" å finne seg vikarjobber, men vanskelig å få fast.

• Liker 2
Skrevet

Min bedrift ansetter utelukkende gjennom vikarbyråer. Jeg fikk jobben gjennom Manpower og ble ansatt rett i bedriften (dvs ikke gjennom Manpower). I dag er det slik at de får 3-6 mnd prøvetid gjennom vikarbyrået, etter det får de tilbud om jobb rett i bedriften.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...