Gå til innhold

Parentesbruk

Gjest PseudonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest PseudonymBruker

Tråden er ryddet for rasisme, avsporinger (dette er ikke en voldtektsdiskusjon, hold dere til tema) og innlegg med fullt navn.

Phaedra,mod

Hold dere til tema og innlegg med fullt navn? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for rasisme, avsporinger (dette er ikke en voldtektsdiskusjon, hold dere til tema) og innlegg med fullt navn.

Phaedra,mod

Hold dere til tema og innlegg med fullt navn? :klo:

Tråden er ryddet for rasisme, avsporinger og innlegg med fullt navn. (dette er ikke en voldtektsdiskusjon, hold dere til tema)

Her er den dekoded for deg. Det var da ikke så vanskelig å forstå?

Men det var en nyhet for meg at KG ikke tillater fullt, virkelig navn. Kult! Vi liker å være noen anonyme vesner som lurker på nettets mørke steder, ikke fjernt fra der det ble advart mot å gå etter 22.7. :Hehe: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for rasisme, avsporinger og innlegg med fullt navn. (dette er ikke en voldtektsdiskusjon, hold dere til tema)

Her er den dekoded for deg. Det var da ikke så vanskelig å forstå?

Men det var en nyhet for meg at KG ikke tillater fullt, virkelig navn. Kult! Vi liker å være noen anonyme vesner som lurker på nettets mørke steder, ikke fjernt fra der det ble advart mot å gå etter 22.7. :Hehe: )

Var dette en NYHET for deg.

:fnise:

Oh, my.

Hvorfor kunne ikke en godeste moderatoren ha formulert seg noe bedre, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser riktig ut for meg. Parentesen er en kommentar til det om avsporinger, dvs. en spesifikasjon om hvilke avsporinger det er snakk om, derfor passer den der den står. Det står ikke "hold dere til tema og innlegg med fullt navn", parentesen skiller tydelig ut sitt innhold fra resten av setningen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...