AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Fy søren for en mann jeg har fått til veileder under praksisoppholdet dette semestret! Vær gang jeg ser på han så tenker jeg bare " dra meg med inn på medisinrommet å knull meg" Klarer rett og slett ikke å tenke på noe annet Andre som har opplevd noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Bør jeg bare glemme det? Kan det få konsekvenser om noe skjer ettersom han er veilederen min?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Det kan få konsekvenser for ham, ja. Han kan risikere å miste jobbe.
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Fy søren for en mann jeg har fått til veileder under praksisoppholdet dette semestret! Vær gang jeg ser på han så tenker jeg bare " dra meg med inn på medisinrommet å knull meg" Klarer rett og slett ikke å tenke på noe annet Andre som har opplevd noe lignende? opplevde det med en lærer jeg hadde.. satt å tenkte på sex med han mens han snakket hehe. fikk ikke med meg noe han sa hhehe. men da var jeg 16 år gammel. lurer på om han la merke til det. håper det :gjeiper: Endret 13. januar 2012 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Ved en seksuell handling har man plikt til å si ham opp. 1
lillejenta1 Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Bør jeg bare glemme det? Kan det få konsekvenser om noe skjer ettersom han er veilederen min? Den situasjonen er kjip siden du er hannes "elev". Men prøv å holde deg unna for han kan miste jobben sin..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Du kan jo fantasere så mye du bare orker og vil. Men ikke gjør noe mer, regn i så i fall med å bli avvist. For han vil miste jobben hvis det kommer fram i lyset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå